Vägtullar i Stockholm tack

Jag skulle så gärna vilja ha vägtullar i Stockholm som tvingar självfixerade Stockholmare att stanna där de hör hemma! De som vill lämna den självgoda staden borde få betala en hög tullavgift till oss andra som lyckligtvis inte bor där i "fjollträsk"! Jag har förstått genom en del urkorkade kommentarer här på bloggen att det inte skulle finnas ett NK i Göteborg, för er Stockholmare vill jag bara tala om att det finns ett liv bortanför Mälaren... och som till råga på allt inte är så självgod!


Puss puss

Kommentarer
Postat av: Malin

Nej inga biltullar! Det är ju bara sossarna som vill ha dem! Kul för oss som bor på lidingö och endast har en väg in till stan. Ska vi hålla oss på våran ö då bara för att socialdemokraterna bestämt det? :)

Postat av: zöt

Men gumman , din blogg är ju hur skön som helst.
Å vilka massa idioter de e som skriver kommentarer, snacka om att inte ha ett liv alltså.. serriii

2006-11-08 @ 14:29:01
Postat av: Grr

Tror det är mest Nicole själv som skriver de "goda" kommentarerna. HAhahaha Om du inte vill ha elaka kommentarer så kan du ju faktiskt godkänna varje kommentar. Men det vill du nog inte, eftersom de är just dem du vill ha här hahaha

2006-11-08 @ 14:40:53
Postat av: Johanna

haha! varför skulle någon vilja lämna den självgoda staden stockholm för att åka till den ännu mer självgoda staden göteborg??

2006-11-08 @ 14:41:26
URL: http://stringstrumpa.blogg.se
Postat av: Nicole

Malin:
Jamen Lidingö har ju en ö på ön, åk till Bosön och träna med alla vältränade idrottsmän där vettja! ;)

Zöt:
Nä de kan omöjligt ha något liv!´Kram

Grr:
Jag skulle alltså själv skriva de goda kommentarerna för att jag gillar att få de dåliga? Ja det var ju ett riktigt intelligent resonemang! det sa nog ganska mycket om din kapacitet baby!

Johanna:
För att vi har spåååååååårvagnar! Fast nu har vi fått värdelösa italienska skitvagnar som aldrig fungerar så du kan gått stanna kvar i Fjollträsk!

2006-11-08 @ 14:51:58
Postat av: Grr

Försök inte vara så jävla klok! Du är bara en liten stackars yngling som vill reta gallfeber på svenska folket. Din blogg kommer säkert stoppas inom en snar framtid. Rätt som det är så kommer du säkert hota folk här och hänga ut dem på bloggen. Tro fan att du är kapabel till allt.

2006-11-08 @ 14:57:16
Postat av: Nicole

Grr:
Jag ä'r förvisso kapabel till mycket... men inte till att lipa så som du! mouahahahaha

2006-11-08 @ 15:05:20
Postat av: Honeydew

Får jag fråga vart du ser den likheten? Är du verkligen rätt person att avgöra om mitt liv är uselt? Med den intelligensen du verkar ha - none - så tycker jag inte att du är det nämnligen.

2006-11-08 @ 15:09:55
URL: http://kirch.blogg.se
Postat av: yenny

finns en större tönt som skrev skit om dig, kolla här

http://devilinprada.blogg.se/071106224513_fake_2006.html

2006-11-08 @ 15:11:24
Postat av: a.s

Jag gillar din blogg.

2006-11-08 @ 15:12:26
URL: http://achtungschweden.blogspot.com/
Postat av: Nicole aka Leffe,Leif

Nicole heter egentligen Leif och är en arbetslös individ på 40 bast. När Leif inte har något vettigt för sig, slår han sig ner framför sin gamla dator och startar en blogg. Eftersom Leíf inte är så intresserad av varken mode eller skönhet startar han en blogg om hur hans liv skulle se ut som rik öfverklasskvinna. Leif förösker ta fram sin kvninnliga sida och dela med sig om sina drömmar och tankar i denna blogg. Vilket inte alla andra bloggare gillar, för de vill också ligga högstupp på "Mest aktiva(blogg.se)" Leif gillar att så många läser hans blogg han är nöjd med det han skriver, extra roligt är det att så många irriterar sig på det och skirver roliga kommentarer som han kan svara på med egna flashiga kommentarer tillbaks. Leif tror att han i framtiden skall kunna levva på sitt bloggande, för han kommer endag ha råd med en bröstoperation och ha de där maffiga kontot pgr att han skriver så fantastiskt bra! Good luck Leif.

2006-11-08 @ 15:14:52
Postat av: Sofie

Betalar man inte vägtull för att köra IN i Stockholm?

2006-11-08 @ 15:15:22
Postat av: Grr

Lipa? vem är de som lipar här? du lär ju göra det när de spärrar in dig på rättspsyk snart.

2006-11-08 @ 15:17:01
Postat av: Nicole

Grr:
ahaaa, du sitter där asså? mycket möjligt att jag börjar lipa om jag hamnar där med DIG bittra bitch!

Sofie:
Jo, men du fattar ju inte grejen, det BORDE vara för de som skall lämna skiten!

Leffe:
Hahahahahaha till slut nån med humor!

a.s:
Tack!

yenny:
Ja sicken kopia!

Honeydew:
Fejjan var väl inte helt olik!

2006-11-08 @ 15:27:25
Postat av: Grr

Tror fan att du redan sitter innspärrad. Så fort du får tillgång till en dator så skenar du iväg o börjar fantisera. Fan va sjukt!

2006-11-08 @ 15:27:26
Postat av: Nicole

Grr:
Så det är sjukt att fantisera? du gör inte det med andra ord, inte undra på att du är en tråkig människa... suck!

2006-11-08 @ 15:32:37
Postat av: Grr

Sitter fan inte o fantiserar ihop falska överklasshistorier som du gör och sen publicerar de på bloggen. Snacka om att du lever i en drömvärld. Din mamma måste ha ha tappat dig i golvet när du var liten, för de en hel del skruvar som sitter löst i din skalle.
Tänker inte slösa mer tid på dig, skaffa hjälp innan du gör något du kommer ångra.

2006-11-08 @ 15:37:24
Postat av: Sandra

Asså snälla det är hennes blogg låt henne skriva vad hon vill!Om ni tycker det är dåligt kom inte tillbacks.Plus att hälften av er är säkert bara advensjuka,det är sååå lätt att vara någon annan bakom datorn.Nicole kanse åckså spelar men då är det bara henne själv hon lurar(Inte för att jag tror det).

Nu tror ni säkert jag är hennes kompis eller något men det är jag inte jag är bara en vanlig tjej som tycker synd om alla som skriver så många inlägg om hennes liv och hur du hon är.DÅ FÅR VÄLL HON VAD!!

2006-11-08 @ 15:48:29
Postat av: Anonym

också
dum
DÅ FÅR VÄLL HON VARA DET

2006-11-08 @ 15:50:13
Postat av: Nicole

Grr:
Som att bli kompis med dig då? hahahahahahahaha

Sardra:
Värst vilken dålig svenska du skriver med, du får nog jobba på det vännen! Annars var det bra. Kram

2006-11-08 @ 15:54:26
Postat av: Anonym

Hur i hela världen kan ni andra seriösa bloggerskor tro att detta är en riktig blogg med en riktig normal tjej? Ni sjunker verkligen lågt i mina ögon. Sitta här och försvara en sjuk människa som bara vill jävlas. VAKNA FÖR FAN!

2006-11-08 @ 16:02:58
Postat av: Fredrik

Haha!
fan sätt dit dom jävlarna!
Jag håller på dig och dina bröst nicole!

/Fredrik

2006-11-08 @ 17:10:59
Postat av: Amelia

jag undrar vilket gymnasium du gick på, jag bor i Göteborg och om du nu finns kan du väl säga vilken skola du går på?

2006-11-08 @ 17:27:59
Postat av: Honeydew

Skaffa glasögon biatch!

2006-11-08 @ 18:31:33
URL: http://kirch.blogg.se
Postat av: Paulina

Göteborg är en go stad, min stad.

2006-11-08 @ 20:10:48
URL: http://superficials.blogg.se
Postat av: Sara

Att ha gott självförtroende är bra men när du sitter och nedvärderar folk för att dem är fattiga eller kommer från Stockholm tycker jag bara att det är så patetiskt, det säger en hel del om dig och man förstår att det dära självförtroendet bara är falskt. Hade du haft bra självförtroende hade du inte behövt klanka ner på andra för att framstå som en bättre person...

2006-11-09 @ 07:09:49
Postat av: åsa

men lilla tutte! du är bara avundsjuk att du inte bor i fjollträsk! sverige är förorten till stockholm haha så jag fattar inte vem du tror att du är! till "zöt":du skriver ju oxå = inget liv du heller!
gumman öppna ögonen va!

2006-11-09 @ 10:24:10
Postat av: mikaela

haha, du är skönt patetisk .. men klanka inte ner på sthlm!

2006-11-10 @ 16:48:09
Postat av: Erlandamalie

This is a very good site. Thank you.

2008-12-16 @ 19:24:24
URL: http://erlandamalie.myblog.de

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback