Stad för liten

My good god, värst vilket liv jag verkar ha förosakat... jag får se om jag orkar bemöta alla elaka påhopp och alla nedvärderande saker som har sagts om mig av männsikor som inte känner mig ett dugg. Jag blir faktiskt lite nedstämd av all orättvis kritik. Jag får se sedan om jag orkar bemöta  bitchgnället.

Jag vill bara säga en sak! Jag erkänner att jag har haft MASSA stavfel som ni så skadeglatt påpekat, men det är inte för att jag är ointelligent eller att jag skulle bo i Rinkeby som någon hävdade utan det är helt enkelt för att jag blivit lat. Alla skriver ju i Word där man har stavningskontroll vilket medför att man ser direkt om man har stavat fel eller gjort något syftningsfel. När jag skriver här på bloggen har jag ingen sån funktion och är inte van vid det och det gör att stavfel dyker upp ibland!




Det är otäckt kallt i Göteborg nu. Jag vill inte bo i Göteborg. Det är en ganska tråkig stad när man tänker efter, så obefintligt liten. Vad som är positivt är att alla känner mig, alla vet vem jag är och alla låter mig vara den jag är, oftast. När det är fest och helgen kommer är det MIG alla småungar ringer till. Alla vill att jag ska ordna listan, trots att Carl och Johan oftast är om som officiellt har hand om festerna. Bara idioter som Nanna, Anna och Olivia stör mig. Dom lever PÅ mig, och försöker att vara vän med mig. Fattar dom inte att jag genomskådar falska människor, speciellt fula tjejer.
Stina, Sara och Isabelle är mina allra närmsta vänner.
Jag älskar er tjejer, ni är mitt allt.
Jävla mamma, hon sviker mig. Hon ställer inte upp. Nu ska jag ringa farmor och berätta att jag inte har något att ha på mig i morgon. Hon kommer bli arg på mamma och det kan gott hon ha.  
Jag ska ta med mig Stina imorgon och gå till NK, ska se om Karen Millen har någon klänning. Där är allt lagom dyrt. Överkomligt som jag och Stina brukar säga innan "drabbar ingen fattig". Jag älskar dig Stina. Kan inte du också skapa en blogg? Jag ringer dig sen och övertalar dig.
Nu angående mina bröst. Visst, dom kanske ser för stora ut på bilden, men dom är skitsnygga. Jag älskar dom. Det är faktiskt bara en E-kupa, oftast. Trodde ni inte va.
Oftast har jag ingen BH på mig alls.
Jag är mer naturlig än vissa tror sig veta. Lustigt att så många vet så mycket om mig trots att ni inte känner mej! Hoppas ni kommer att fortläsa här så ni får lära känna mig på riktigt och inse att jag faktiskt har en insida också!

puss puss

Kommentarer
Postat av: Kalo

yeaah right bitch

2006-11-07 @ 23:00:22
Postat av: [email protected]

var gjorde du dina bröst någonstans?

Postat av: Malin

Jag undrar vem det egentligen är som säger nedvärderande saker om folk han/hon inte känner? Bitch!

2006-11-07 @ 23:03:52
Postat av: emelie

Jag är 100 % övertygad om att denna blogg är ett skämt / en parodi. För inte finns väl du PÅ RIKTIGT??

2006-11-07 @ 23:08:20
URL: http://mlie.blogg.se
Postat av: Dan

Självklart är den här bloggen en stor parodi och ett stort skämt. Men personen bakom har i alla fall lyckats väcka uppmärksamhet och den kommer förmodligen hålla i sig. Så hatten av för det men sen blir det inget mer. Det var första och sista gången jag tittade in här i alla fall och jag hoppas att när uppmärksamheten någon gång i framtiden kommer lägga sig att andra följer mitt exempel.

2006-11-07 @ 23:13:13
URL: http://danholm.blogg.se
Postat av: Sara

Har ni NK i Göteborg också?

2006-11-07 @ 23:16:33
URL: http://sarakjellkvist.blogg.se
Postat av: Malin

Åhh Karen Millen har så vackra kläder! Speciellt skor! Hoppas att du hittar någon fin klänning men det kommer du garanterat att göra om du går in där!

2006-11-07 @ 23:16:51
URL: http://malincecilia.blogg.se
Postat av: Nicole

Kalo:
Wow! Du kan säga bitch! Vilken kulturell utläggning...

Agnes:
Som du förstår kan jag inte lägga ut det här på bloggen med de hätska stämningarna som så orättvist härjar här nu!Jag skall mejla dig när jag får tid, det är fler som också vill veta! Kram

Malin:
När jag konfimerade mig fick jag lära mig att man skall vända andra kinden till... var fick du lära dig att man skall ge igen med samma dåliga mynt? Hos AFA eller? mouhahahaha

Emelie:
Jag finns inte på riktigt, man kan ju köpa ett bloggprogramm till PC som skriver bloggen av sig själv! Puckodjävel!

Dan:
Så du tror att någon skulle vilja göra som du? hahahaha du har ju humor själv pojkelilla!

2006-11-07 @ 23:24:07
URL: http://ofverklassnicole.blogg.se
Postat av: Nicole

Sara:
Ja, tyvärr finns det inte i Örgryte där det borde ligga!

Malin:
Jag visst har hon sjyssta kläder, han bara inte dit på lunchen! Kram

2006-11-07 @ 23:25:55
Postat av: Malin

Donna Karan har också otroligt söta klänningar (ibland). Kolla där om det finns i Gbg?!

2006-11-07 @ 23:26:22
URL: http://malincecilia.blogg.se
Postat av: Fia

Väldigt underhållande.. Synd bara att inte alla fattar att hela bloggen är fejk.. Och ska man fejka Nicole så ska man göra det ordentligt. Att göra tabbar som att säga att man bor i Göteborg men ska springa till NK under lunchen är inte OK!!

2006-11-08 @ 13:47:15
Postat av: Nicole

Fia:
Outbildade brud, så NK som har legat i Göteborg i 100 år finns inte? nähödu, du det finns ett liv utanför Stockholm tjejen, jag hoppas du kommer att upptäcka det när du vuxit upp!

2006-11-08 @ 14:02:08
Postat av: Angelica

Ironi. det enda ord som finns för denna blogg.

2006-11-08 @ 15:04:52
URL: http://wippzi.blogg.se
Postat av: Jenny

Fia: Vill bara tillägga att NK FINNS i Gbg. Ligger på Östra hamngatan.

2006-11-09 @ 10:01:31
Postat av: Jessica

Jag förstår inte ett ord av vad du skriver, eller så förtränger jag bara orden? Helt otroligt vilka fördomar du har, människa. Invandrare som tigger - Ja, vad i helvete ska dom göra om dom blivit evakuerade från sitt eget hemland utan något som helst bröd och vatten? Om det är så jävla hemskt, så är det väl bara att blunda och låtsas som ingenting? By the way. Om du tycker att "tiggare" är billiga som går runt och ber om folks pengar, så vill jag bara säga en sak: Du är minst lika billig som visar upp brösten för hela www. Och anledningen till att de inte skaffar sig några jobb, är antagligen för att det finns för många av såna idiotiska Svenssons som du. Sluta vara så jävla fördomsfulla.

2006-11-09 @ 21:15:34
Postat av: Kim

Varför skadar du dig själv?

2006-11-10 @ 21:44:40
Postat av: Joakim

Haha, lamt att skylla på att du inte har Word. Förmågan att stava rätt, vara grammatiskt korrekt, använda "avancerade" ord och ha meningsuppbyggnader av en högre grad svenska sitter i ryggmärgen.

2006-11-11 @ 14:03:07
Postat av: Bella

Men herre gud......det finns människor till allt bara att acceptera.

2006-11-11 @ 18:37:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback