Smallunch

Jag äter bara yoghurt i dag. Jag och många andra tror jag lider av festmage. Fast det är så roligt att det är sån skillnad på tjejers och killars festmagar. Jag måste tyvärr erkänna att jag brukar få lite svullen mage inför stora fester, därav att jag skall snåla med maten idag. Ska bli extra smal inför ikväll. Men för min pappa betyder festmage att att han sitter på dass hela dagen EFTER fest och luktar riktigt surt och illa! Mouahahahaha!

Anyway, vi ska äta skaldjur och dricka champagne hemma hos mig före minglet.
Mamma var faktiskt gullig idag. Hon brukar annars bli lite stirrig inför stora events. Jag fick låna hennes skor från NY som hon handlat på Gucci. Jag älskar min mamma NÄR hon är snäll. Hon är dock alltid vackrast av alla mammor trots att hon ”finslipad” som vi brukar skämta om. Hihihi Vi kommer vara snyggast av alla, som vanligt. Jag har nya lösögonfransar som jag ska ha i kväll, och jag har solat solarium tillräckligt för att se lagom brun och fräsch ut. Jag är så jävla snygg, kan faktiskt inte förneka det!

Det är inte alltid som pappas fester är roliga för oftast är det bara gamla gubbar på 40 bast som är där, men ikväll skall flera av sönerna (och några döttrar också, hoppas de har humor och självdistans, orkar inte med korkade brudar) tydligen komma också. Hoppas hoppas att det finns nån gojting att avsluta kvällen med!

Puss puss

Kommentarer
Postat av: Anonym

Kul skämtblogg, ironin är stark ;-)

2006-11-08 @ 13:12:06
Postat av: charlie

haha jag älskar din blogg, fortsätt så :)

2006-11-08 @ 13:26:49
Postat av: Malin

Underbart att du har bra sjävförtroende! Det har jag med! :)

Postat av: Elena

Jaa, alltså. Du får ju självklart vara hur du vill. Jag tycker bara det är lite konstigt att " om dej " så har du "fattiga människor" på en Gillar inte lista. är du seriös?

2006-11-08 @ 20:36:46
URL: http://elenahortin.blogg.se
Postat av: micke

ok man ska tycka om sig själv helt rätt men snälla
det finns gränser.en del kan inte hjälpa sin fattigdom men du som har så gott om pengar som du ÄRVER kan väll göra det lite bättre för dom fattiga då men som sagt rika människor är tamig fan dom dummast jävlar och själviska idioter som finns tänker bara på sig själva FY FAN

2006-11-09 @ 10:15:31
Postat av: Jazlyn

Bra skämtblogg...

2006-11-09 @ 12:27:17
URL: http://vegaluna.blogg.se
Postat av: Benjamin

Oj, du gillar inte korkade flickor, hur kan du då klara av dig själv?

2006-11-09 @ 17:38:44
Postat av: John

Guldbrud, tack för att du finns!

2006-11-12 @ 19:19:06
Postat av: S

jag älskar din blogg. :-D det är den mesta personliga och coolaste blogg jag läst på länge! orka alla andra som skriver bara om kläder hela tiden, jag älskar din blogg. :)

2006-11-14 @ 15:45:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback