Skönt med kall höst

Det är skönt nu när det har blivit kallt så man slipper att gå upp så tidigt på lördagsmornarna för att spela golf. Ni vet ju att man inte spelar golf på lördagseftermiddagarna... för då spelar ju bara de socialt missanpassade golfarna som inte har något umgänge och inte har någon fest att gå till på kvällen!

Skall ta det riktigt lugnt i helgen istället, skall bara åka ner till sommarstugan på Österlen med familjen och fira lite Mårten Gås improoved på Häckaberga slott

Puss puss

Kommentarer
Postat av: Yiia

"...och de italienska skitspårvagnarna fungerade säkert inte" Var det så att du hade något emot Italien eller ej?

2006-11-10 @ 10:09:17
Postat av: Micke

Jag tycker faktiskt att hela golfgrejen är missanpassad.

Postat av: Nicole

Spårvagnarna har haft mycket problem!

2006-11-10 @ 10:16:46
Postat av: Ella

Skit samma vem du är, vad du skriver och varför du skriver det. Din blogg har uppenbarligen blivit mycket uppmärksammad, så du har ju lyckats. Grattis! /Ella

2006-11-10 @ 10:46:11
URL: http://whattowear.blogg.se
Postat av: Gloom

Konstigt att ingen gnällkärring klagat på att du stavat improved med två o, samt att du inte avslutade sista meningen med punkt?

2006-11-10 @ 11:23:57
URL: http://gloom.blogg.se
Postat av: bex

jag vill också vara som du, lika fejk.
Dock sprutar jag in botox, duger det?

2006-11-10 @ 11:27:51
URL: http://www.rebeccateres.blogspot.com
Postat av: Nicole

Gloom:
Ja det var konstigt! Kram

Bex:
Ja, om man inte har råd med något annat...

2006-11-10 @ 11:32:45
Postat av: beatrice

Golf är ju en kärringsport!

2006-11-10 @ 11:49:49
URL: http://beatrice.blogg.se
Postat av: Krug&Cristal

Skulle vara kul om vi ses på Häckeberga. Jag och min hustru med föräldrar är inbokade men det är möjligt att vi inte hinner med. Jag har lite affärer i Miami som lösas först och risken är att de drar ut på tiden. Gästarbetare från Honduras är billiga men knappast att lita på. Tacka vet jag asiater, de vet hur man jobbar och kan det här med att sätta ära i att göra sitt bästa.

2006-11-10 @ 11:52:34
Postat av: Polygami

Finns det spårvagnar i Italien. Jag har bott i Rom i 5 år och jag har inte sett en enda vagn.

2006-11-10 @ 12:29:50
Postat av: Nicole

Beatrice:
Kanske inte en sport... men sysselsättning för dem med stil!

Krug&shit:
Kul att ses om du har din fru med dig... väx upp snuskgubbe!

Polygami:
Inte undra på att de inte kan bygga spårvagnar då!

2006-11-10 @ 12:48:29
Postat av: Angelica

Du vet att golf är ute bland de rika människorna nu? Vill du visa dig som överklass och mycket bättre än alla andra, bör du nog rikta in dig på en sysselsättning som de "socialt missanpassade" inte har råd med och därför inte ägnar sig åt.

PS: Silikonbröst är inte ett tecken på att man är rik.

2006-11-10 @ 13:09:14
URL: http://trasdocka.blogspot.com
Postat av: Nicole

Angelica AKA trashdocka:

Det beror på vilka banor man spelar på...

2006-11-10 @ 13:11:19
Postat av: Gurun

Spårvagnsgrejen har de bästa one-liners jag har sett i en blogg.
Nic: "Italienska spårvagnar är kassa"
Poly: "Finns inga spårvagnar i Italien"
Nic: "Inte så konstigt, de är ju så kassa"

Nicole för fasen, du har ju humor mannen.

2006-11-10 @ 13:28:50
URL: http://olaman.blogg.se
Postat av: Nicole

Gurun:
Jag vet inte om du förstått helheten där... i Göteborg har vi köpt in Italiensktillverkade spårvagnar som inte fungeraroptimalt!

2006-11-10 @ 13:33:45
Postat av: Anonym

Vad kul att ni ska på Häckeberga slott! Vi har bokat ett rum hela helgen, vi kanske ses??

2006-11-10 @ 14:07:37
Postat av: Nicole

Anonym trökmåns:
Vi skall ju bara äta där, sover gör vi i´n da' cottage!

2006-11-10 @ 14:11:35
Postat av: Mipp

Gloom: Kärring #1 ici; Improved... med ett o och JA punkt i slutet av en mening.
Nöjd?! ;-)

Nicole: -Din lilla rugguggla, kläd dig nu riktigt hot till kvälles evenemang och så vill vi se ett foto på "arrrrangcheeeeemaaaaangeeeeet" sen.

2006-11-10 @ 17:56:31
URL: http://www.havsluft.blogg.se
Postat av: Sandra

Jag önskar jag kunde bli arg. Men det går inte.

Jag tycker synd om dig!

2006-11-10 @ 21:56:03
Postat av: Öfverklass Nicole

Mipp:
Shit, fatta ingenting först, jag håller på att bli schizofren på kuppen... *blink blink*

Ikväll har vi inte gjort nånting speciellt. Jag sitter här i min stickade Stefanel kofta, mina gamla Sand-jeans och gammelfarmors raggsockar, skönast på jorden, och dricker varm choklad, cognac och Lapponia hjortronlikör... ätit ostbricka med Serrano skinka och medhavd choklad ifrån Belgian house of chocolate! Vi har suttit tillsammans i den stora soffan och tittat på fotografier från somrarna i San Diego! Vi har det rätt mysigt vill jag säga!

Sandra:
Känn ingen sorg för mig jag är från Göteborg...

2006-11-10 @ 23:34:49
Postat av: malin

har bara läst vissa av dina blogginlägg, men de räcker nog. Du verkar verkligen se dig själv som en överklasstjej med mycket pengar, som tänker på sig själv,(och kanske, på någon annan när du får en hel vrickad dag). och visst, jätte kul att du står för det du tycker och tänker.

men ska jag vara ärlig så ifrån min sidA(och många fler) börjar de luta mer åt det patetiskt hållet. för det verkar mer som om du är tjejen som
"lever på pappas pengar, vet inte ett skit om hur andra personer har det."

(men vem vet, du kanske är fejk och har det piss igentligen.)

2006-11-11 @ 18:48:56
Postat av: Grevinnan Angela

Nicole.
Det lämnas ju en hel del önskemål angående din stavning, men din far kanske ej hade råd att sätta dig i en bra skola.

2006-11-15 @ 20:06:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback