Skillnader i världen

Tänk vilka skillnader det är i världen.

När jag åker till USA (Fallbrook-San Diego) och hälsar på mammas släktingar där så måste jag använda top när jag badar och solar. Det gör ju att mina bröst förblir alldeles bleka medans jag blir brun och fin i övrigt. Jag blir lika chockad varje gång en yankare får se mina vita bröst och blir upphetsade av det, de är helt galna i vita boobs. Jag förstår inte varför, det ser ju bara ut som om jag har en BH på mig liksom? Fattar appsolut nada!

Men i Europa så vill alla killar att jag skall vara brunbränd även på titsen mina, visst e det konstigt att det är så olika i världen...

Hur tycker du att brösten skall vara, solbrända eller bleka?

Kommentarer
Postat av: sewit

Visar du dina bröst öppet eller?+ Varför har du en bild på dina bröst där man brukar ha en bild på sig själv??

2006-11-06 @ 17:52:08
Postat av: Nicole

Somliga värnar om sitt privatliv, jag är väl inte den förste bloggarinnan som är anonym eller?

Postat av: sewit

Visar du dina bröst öppet eller?Plus varför har du en blid på dina bröst där man brukar ha en blid på sitt anskite?

2006-11-06 @ 17:55:29
Postat av: Anonym

Oj råka trycka igen:S

2006-11-06 @ 17:56:33
Postat av: Anonym

Nej men du är nog den första som visar brösten sådär

2006-11-06 @ 17:58:16
Postat av: Anonym

i dag vid midnatt kommer din sanna kärlek att fatta att den tycker om dej. någonting kommer att hända dig klockan 13 .OO 16 .OO i morgon. Det kan vara vem som helst, utanför skolan, på msn, alltså varsom helst. gör dig berädd för den största chocken i ditt liv . om bryter den här kedjan kommer du att få kärleksproblem 10 år framöver, om du inte skickar det till minst 15 st

2006-11-06 @ 18:05:05
Postat av: Nicole

Du trycker nog för hårt mot skärmen för att känna ifall theme are real!

Jag vill inte vara somm alla andra modebloggare som alla verkar vara stöpta i samma tråkiga bloggmall! Har ingen annan visat sina bröst i profilbilden? Va' skojsigt i sånna fall att jag är först med någonting trots att jag hakat på bloggtrenden så sent i livet! ;)

2006-11-06 @ 18:05:57
URL: http://ofverklassnicole.blogg.se
Postat av: Sex kitten

Jag brukar visa boobsen, det är ju trots allt tuttar, inte atombomber, ingen dör för att man inte täcker dom. Utom alla moralkärringar såklart, dom kanske får slaganfall. Vad vet jag.

2006-11-06 @ 19:29:53
URL: http://Sexkitten.blogg.se
Postat av: Sex kitten

Vad jag ville säga med det var; YOU GO GIRL! =)

2006-11-06 @ 19:30:52
URL: http://Sexkitten.blogg.se
Postat av: sarah

haha underbart :D

2006-11-06 @ 19:36:52
URL: http://ljuvligt.blogg.se
Postat av: Junitjej

Hoppas du får en trevlig resa till USA!! Ha det gott! När åker du dit?

2006-11-06 @ 20:00:01
URL: http://junitjej.blogg.se
Postat av: Ronja

ähmmm... är du frisk??! du vet att annars kan man ju söka hjälp!! inte så bra bloggstart för dig vaa.. hahahahahahh

Postat av: Farelyne

Nej dom ska va bruna;)

2006-11-06 @ 20:22:53
URL: http://farelyne.blogg.se
Postat av: joline

Ska du dit på avocado festivalen i vår eller? :) Just a thought..

2006-11-06 @ 20:43:58
URL: http://lookingforair.blogg.se
Postat av: Anna

I like your style ;)

2006-11-06 @ 20:44:57
URL: http://dropdeadgorgeous.blogg.se
Postat av: Joanna

haha, jag är mållös.

2006-11-06 @ 20:59:45
URL: http://www.swica.se
Postat av: michan

Du älskar verkligen dina bröst va??

2006-11-06 @ 21:08:04
URL: http://closetotheflame.blogg.se
Postat av: Anonym

tycker du att du förtjänar ditt uppehälle när du helt och hållet lever på dina föräldrar... den dagen de går bort då? nej tacka vet jag de som förtjänar de, vare sig överklass eller inte. jag bryr mig inte ett skit om dina bröst och så vidare - bara det att du inte verkar sätta värde på hårt arbete utan bara sitter hemma i soffan och skriker åt mamma att överföra pengar till ditt konto... hoppas du hittar en rik man, så du aldrig behöver jobba.

2006-11-06 @ 21:18:04
Postat av: Cecilia

Dear lord, va fan är detta ? Du verkar verkligen leva i din egna drömvälrd . För det första , personen som kommer från den riktiga överklassen kräker sällan ur sig snack om alla sina "fördelar" och slänger verkligen inte iväg kommentarer till andra människor som t.ex : "Du är säkert ful också med hängpattar!" Det sista som jag kan tänka mig att överklassmänniskor gör är att exponerna sina bröst på internet , kallas billigt ..

2006-11-06 @ 21:21:29
Postat av: Anonym

ganska sött att visa pattarna
fast ganska ------------

2006-11-06 @ 21:29:34
Postat av: mathilda

Seriöst så hoppas jag, både för din och din mammas skull, att denna blogg är ett stort skämt!! För att snacka på det sättet du gör, är för mig inte riktigt normalt... och att bete sig så mot sin mamma som du verkar göra är definitivt inte normalt. Men men..alla är vi olika! å tur är väl det.....

2006-11-06 @ 21:35:58
URL: http://mathildaandersson.blogg.se
Postat av: Anonym

..

2006-11-06 @ 21:44:17
Postat av: Linda

Håller med cecilia helt och hållet.
Jag säger själv att det du gör är en skam att titta ner på folk som inte har lika mycket pengar!Du är den mest ouppfostrade människa jag har hört talas om(och det är ändå att jag inte har träffat dig personligt:@)

//Ekerö bo

2006-11-06 @ 21:44:20
Postat av: Linda

Håller med cecilia helt och hållet.
Jag säger själv att det du gör är en skam att titta ner på folk som inte har lika mycket pengar!Du är den mest ouppfostrade människa jag har hört talas om(och det är ändå att jag inte har träffat dig personligt:@)

//Ekerö bo

2006-11-06 @ 21:44:38
Postat av: AnnaBella

hm, jag förstår inte riktigt. du låter helt känslokall och jag hoppas verkligen att det här är ett stort skämt, för annars är det nog tid att du går och pratar med en psykolog....

såhär som du skriver, så beter sig inte en normal människa. Du är antagligen psykopat.

2006-11-06 @ 21:47:49
Postat av: Anonym

om du nu är en "brat" som du så gärna vill kalla dig, hur i helvete skulle du kunna med att starta en blogg som till mestadels består av att visa dina bröst och försöka övertala omvärlden om att du är så jävla brattig!?,, haha snälla, du är tragisk, en riktig såkallad "BRAT" eller överklasstjej skulle aldrig ens komma på tanken att göra det? förstår du inte? du har ju redan sumpat det! omvärlden har ju redan lagt ner att försöka tro att du är det?.. jag ska ge dig ett tips, om du vill framstå som en överklass tjej visa lite självrespekt för fan..

2006-11-06 @ 21:52:18
Postat av: C

Om nu du och din familj är så "Öfverklass" borde du då inte ha ett eget konto med pengar på? Det vorre mer rimligt än att du skall sitta och gnälla över att din mamma inte sätter in pengar på ditt konto. Det låter lite fattigt.

Slår nästan vad om att detta är en 14-15 årig flicka som inte har speciellt mycket att göra om dagarna & drömmer om ett liv i lyx och glamour, men tycker hon att det är roligt att leva "låtsasliv" är det ju upp till henne.

Trivs toppen i medelklassen jag iallafall.

2006-11-06 @ 21:58:29
Postat av: beatrice

Till anonymfjanten: hur kan du vara så säker på det? Nämn en överklassbrutta som har självrespekt och framförallt respekt för andra människor, oavsett antalet kronor på kontot.
Om du nu stör dig så på andra människor kan du väl ha lite sjävinsikt och hålla käften. Då gör du världen en stor tjänst.

2006-11-06 @ 22:00:38
Postat av: Jen

En tjej med stil och klass visar inte upp sina bröst i en blogg, pratar ständigt om dom och om sin såkallade "öfverklass".

Det är inte stilfullt, det är billigt.
Billigt är osmakligt.

2006-11-06 @ 22:13:37
Postat av: N.

Brat? hmm.. nää det tror jag inte! "Bratsen" är de 18 åriga små tjejerna som festar med pappas pengar på stureplan i sthlm.
"Du" eller vad du nu är, är ingen "brat"
Du är en tragisk 20 åring som skryter med att hon lever på farsan och inte skämms ett dugg. Lilla vännen du pratar som om du vore 14 ja en 14is helt enkelt. En 14is på 20 bast, glöm inte legget när du ska på systemet förresten, dom lär ju fråga!
Glöm inte att du är vuxen och som 20 åring ska man ju klara sig själv, snart kommer det vara för sent för dig och du kommer vara 30 år och se ut som paula nicole smith i fejjan, för silikon är bara början, speciellt för dom som lever på utseendet(tuttarna i ditt fall) för att dom inte kan komma längre utan det, Noll i huvet noll i livet. sorry lifes a bitch Det är dagens brutala sanning

2006-11-06 @ 22:16:45
Postat av: Lisen

snälla säg att det är ett skämt? ...

2006-11-06 @ 22:38:47
Postat av: Malin

"vrider mig i skratt!" det här var ju det sjukaste jag varit med om.. fan vilken tragisk tjej.. måste ju vara ett skämt eller finns det verkligen så korkade brudar!? hahahahaha.

2006-11-06 @ 22:44:56
Postat av: G.

Jaha. För du verkade ju vara normal.. Ytterligare ett bevis på att 14:is inte har med ålder att göra. Trist att jag slösade tid på att läsa dethär skräpet. Kommer inte hända igen. Lovar.

2006-11-06 @ 22:46:24
Postat av: Emilia

Du snackar om dina Nya börst hela tiden, men du har ju skrivit att du fick de när du fyllde 18, och snart är du 20 som du skrev, är de nya då? När de nästan är 2 år??

2006-11-06 @ 22:53:53
Postat av: Anna

Haha, ett enda stort skämt! Snacka om drömmar. Ja, ja... jag har sagt mitt i tidigare inlägg och slutmeningen ska bli gå och snacka med en pyskolog eller rättare sagt med en psykiater, för det behöver du verkligen. Som du nämnde i tidigare inlägg så får du säkert rabatt också eftersom din mamma har "kontakter" inom läkarkåren på Marstrand. Hahaha....

2006-11-06 @ 23:41:53
Postat av: Honeydew

HÄR FLASHAR VI!

2006-11-06 @ 23:47:12
URL: http://kirch.blogg.se
Postat av: oxsnabel

den här bloggen är fan asbra :D
vilka jävla skillnader det finns i världen! det är så jävla fucked up!

2006-11-06 @ 23:49:06
URL: http://www.toib.tk
Postat av: beatrice

Alltså, ni läsare med korkade kommentarer visar ju verkligen vilka det är som är blåsta egentligen.

2006-11-07 @ 10:35:11
URL: http://beatrice.blogg.se
Postat av: Nicole

Beatrice:
Tack du har verkligen rätt! Go girl!

Kramilikram!

2006-11-07 @ 10:46:15
Postat av: micke

haha
du e ju dum på riktigt men vet du vad om du nu bor i gbg så har du ju inte så långt till lillhagen
de e ett bra ställe för dig om du nu vet vad de e och om du nu bor i gbg för det tror inte jag iaf du e ju ett skämt för fan

2006-11-10 @ 08:29:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback