Parasiter väckte mig. REV 2.0

Här följer en omarbetad version till följd av att "le original" hotats av STASI och jag har tvingats till att bli offer för de diktatoriska strömningarna som uppiskats av de  militanta feministerna och de avundsjuka och allhatande svenskarna! Inlägget är inte invandrarfientligt utan bara ett utspel över att  det känns konstigt att vi skall flytta svenska företag utomlands och samtidigt ta emot tiggare ifrån andra länder. Ingen hållbar politik i längden!

Här vaknar man sliten och seg efter nattens glans och vad är det första man ser i
GP? Jo att Sverige invaderats av massa *censur* som kommer hit och tigger! Hur fan kan tullen släppa in dom? Vi har väl nog av *censur* människor *censur* som tigger och bidragsfuskar redan, inte skall väl vi behöva få hela Europas tiggare också? Hoppas den nya handlingskraftiga regeringen tar tag i dessa *censur* parasiter, jag vill inte behöva stöta på de *censur* tiggarna överallt när jag shoppar i stan. Sedan fattar jag inte varför de hellre tigger än att skaffar sig ett jobb?

Puss puss, jag återkommer snart med festrapporten!

Kommentarer
Postat av: linn

eehh... okeeej, gumman, vilken söt liten dröm värld d lever i!
förtsätt med det, så blir nog pappa glad!

Postat av: Anonym

Din skämt blogg visar ju bara vilket stort skämt du är!!

2006-11-09 @ 11:02:25
Postat av: Anonym

Då kan jag upplysa söta du om att dom som bidrags fuskar har i snitt en årsinkomst på 350.000 kr om året,fattiga vågar inte fuska!
Måtte du själv aldrig hamna i en sits där dina pengaträd dör eller så. Inte fan hade jag hjälpt dej i alla fall!

2006-11-09 @ 11:08:53
Postat av: Anonym

Dina bröst är olika stora.. fult som fasen, hade inte varit nöjd med dem om jag va du.. sry..

2006-11-09 @ 11:43:52
Postat av: freja

va larviga alla är som kommenterar i den här bloggen att tjejen i fråga är dum i huvudet osv.. och fula bröst? come on..

1. det är ganska tydligt att detta är en fejkad blogg.
2. tjejen är från gbg, no offence men .. gbg. kom igen.
3. brösten är inte hennes. vilket för oss tillbaka till punkt 1 - en tjej från överklassen skulle aldrig visa brösten på internet.

billiga brudar så som plosjö (inget emot dig marie om du läser.. vet att vi har genemsamma vänner) och natacha skulle göra det. coz .. det är det ända dom kan.

överklasstjejer har utbildning, bra kretsar och ofta bra jobb. (för ja, dom jobbar oxå).

that's it. så kan folk snälla sluta jiddra om bloggen. läs den, den är rolig. men hallå.. den är inte på riktigt. hoppas mitt inlägg får stå kvar.

och till alla er som kommenterar och är så tuffa. skriv namn och din egen bloggadress så hon (eller han?) som har den här bloggen kan skriva tillbaka. inte mer än rätt.

xx

2006-11-09 @ 12:10:06
URL: http://frollen.blogg.se
Postat av: Joanna

Det roliga är att alla som "älskar" och stöttar Nicole är mellan 13-16 år.

Jag själv anser att Nicole är desperat efter uppmärksamhet. Kanske får hon det inte hemma eller så har hon bara en snevriden syn på världen.

Det är synd om sådana människor som Nicole. Jag kan inte mer än känna medlidande och hoppas att regeringen lägger pengar på psykvården så att unga snevridna människor kan få hjälp.

2006-11-09 @ 12:51:29
URL: http://swica.se
Postat av: Livräddaren

Haha! Humor! Låg nivå, men ändå humor! ;)

2006-11-09 @ 12:55:13
URL: http://lifesaver.blogg.se
Postat av: Bea

Stackars lilla flicka! Du vet uppenbarligen ingenting om överklassen!

nr.1: en överklasstjej med stil skulle ALDRIG lägga ut en nakenbild på sig själv (eller någon annan för övrigt) på internet. Det hör inte hemma i de kretsarna!
nr.2: en överklass tjej skulle aldrig klanka ner på arbetarklassen,om du vill va överklass har jag ett förslag: gå och utbilda dig och skaffa ett bra jobb, det är rätt "inne" med bra utbildning och en bra post på arbetsmarknaden.
nr.3: du kanske ska lägga ner ditt prat om invandrare, alla människor som har lite innanför panbenet vet att det mesta som vi har här i Sverige egentligen härstammar från något annat land, utan utlänningar och influenser från andra länder har vi inte mycket kvar!
nr.3: va dig själv istället och sluta dra skam över överklassen, du hör inte hemma där!

2006-11-09 @ 13:20:10
URL: http://sthlmprinsessa.blogg.se
Postat av: Emelie

du säger att invandrare tigger och ber, och går på statens pengar. själv skulle du nyss vilja förtidspensionera dig och leva på statens pengar. du är ju så dum så hälften vore nog.

2006-11-09 @ 13:26:00
Postat av: lex

Vem fan är det som är parasiten ?

"Jag får betalt för att blogga kan man säga, hihihi"

ditt offer

2006-11-09 @ 13:37:46
Postat av: Anonym

Håller helt med Freja! Bra skrivet!

2006-11-09 @ 13:39:26
URL: http://vofflan.blogg.se
Postat av: Anonym

Ja kan inte annat än att hålla med Bea i hennes inlägg,du hör inte hemma i överklassen lilla flicka och kommer nog förmodligen inte så att göra,någonsin!

2006-11-09 @ 13:42:23
Postat av: Nicole

Till alla sura bittra fnask:

Om jag inte skulle platsa i öfverklassen så skapar jag mig min egna klass! Så svårare än så är det inte om man driftig, intelligent och framför allt djävligt snygg!

2006-11-09 @ 14:09:17
Postat av: Samira

Synd att folk ens ger dig respons, det är väl det enda du är ute efter?
Jag fetanmäler din blogg till blogg.se nu i alla fall ;0)

MÅ VÄL, little rasist!

2006-11-09 @ 14:24:31
Postat av: Nicole

Samira:
Nej nej nej, fetanmäl mig inte! Kan du inte vara snäll och bara smalanmäla mig?

2006-11-09 @ 14:33:10
Postat av: Becka

Jag är liksom Freja helt övertygad om att det är en fejkblogg.. Dock ganska underhållande att läsa.. Och kul att se att den väcker så mycket känslor hos folk, ha ha!

2006-11-09 @ 14:47:19
URL: http://zelda.blogg.se/matte
Postat av: freja

"nicole". sluta. det blir bara mer och mer uppenbart att du inte tillhör överklass, kanske inte ens övre mellanklassen. du kan ju inte föra dig i skrivt!

och sen känns det ju lite segt att klanka ner på invandrare. du vet att våran kung, grädden på moset av det vi kalla överklass, härstammar från frankrike och våran drottning är halv brasse / halv tysk? :) ..

madde, carl philip och vickan är ju dom största blattarn och det går fan rätt bra för dom? eller hur?

frejas tips till att göra "nicole" trovärdig i överklass världen -

1. sätt dit en bild på ditt ansikte, inte nån tjejs pattar.
2. skaffa dig en utbildning!
3. flytta till lund och bli ekonom, fixa utbyte med skola i NY eller london.
4. SE VÄRLDEN! ..
5. det som utmärker överklassmänniskor som är nått att ha är dom som kan glida mellan klasserna. folk som victoria bernadotte som jobbar på FN, princess di som hjälpte aids smittade barn i afrika.

gud.. du är så tröttsam.

men mest för att du inte ens försöka göra ditt alterego seriös. det är ganska genomskinligt att sätta "gbg" på profilen oxå. hade du satt "sthlm" så hade, jag vet inte hur många, sagt att du är en fejt.

sthlm är så litet. alla känner alla, alla har legat med en b-kändis, alla känner en dörrvakt / dj / ägare på cafét / sture companiet / barns / spyan .. så är det bara. namedropa dina vänner. haha.. näh det här är för sad.

haha.. KRAM! :D

2006-11-09 @ 15:02:47
URL: http://frollen.blogg.se
Postat av: Angelhead

hoppas hela denna blogg är ett skämt! Om det inte är det så säg inget för isåfall vill ajg fortsätta leva i min illusion.

2006-11-09 @ 15:43:03
Postat av: Nicole

freja:
Ursäkta mig, men vad är en fejt?

Angelhead:
Drogerna hjälper dig nog att leva kvar i din illusion...

2006-11-09 @ 15:54:34
Postat av: C

"Mina intressen" Skattefusk. Jisses är det du själv som fuskar då eller gillar du när andra gör det?

2006-11-09 @ 16:21:54
Postat av: Anonym

HAHAAHAAA

ok, ja håller med en viss ovanstående, fattiga KAN inte fuska lilla vän. Och som du kanske redan visste eftersom du vet så mycket om allt annat är det väldigt svårt att som invandrare komma till Sverige och skaffa jobb då arbetsgivare väljer bort folk med utländska namn.

Fast vad snackar jag om egentligen? Det där vet du väl redan? Ja gud, förlåt. Det ska aldrig hända igen.

2006-11-09 @ 18:08:37
Postat av: Ida

Står det inte i din presentation att ett av dina intressen är skattefusk? Host host.

2006-11-09 @ 18:59:49
URL: http://adaylate.blogg.se
Postat av: böh

Din mamma kommer från USA skrev du ju. Då är väl hon också en jävla utlänning. Vilket gör dig till halvsvensk bara, jävla utlänning kan du vara själv då!

2006-11-09 @ 19:00:50
Postat av: Nicole

Nicole:
Min mamma kom hit för att jobba, eller rättare sagt för att plugga men blev kär och började jobba för att förtjäna att få stanna kvar!

C:
Bidragsfusk är vidrigt, men skattefusk är kreativt! På ett fängelse finns det många olika respektnivåer. Lägst ligger pedofiler och våldtäktsmän, högst inflytande har ekonomiska brottslingar för att de är så smarta!

2006-11-09 @ 22:49:57
Postat av: Rouaa

Nicole utlänning som utlänning vare sig man jobbar eller inte, eller är det inte så små flickor som dig ser på folk?

Det bästa är ändå att folk tror att detta är på allvar. Jag kan slå vad om att Nicole är en överviktig gubbe i 40-50 årsåldern som inte har ett skit för sig och som gärna bloggar här på det viset för att detta tänder honom. Han heter nog Roffe eller liknande med.

2006-11-09 @ 23:44:26
URL: http://www.rouaa.blogg.se
Postat av: Robin

Hej Nicole,
Pedofiler och våldtäktsmän ligger lägst ned på "respektnivån" eller snarare hierarkin, ja.

De ekonomiska brottslingarna har inte högst inflytande/respekt, det har mördarna, mördarna ligger alltid högst upp i fängelsehierarkin. Ekonomiska brottslingar blir utnyttjade.

Förresten, detta med blogging fattar jag inte, det enda man hör är folk klaga och tjata om saker och ting. Ni gör inte något bättre eller sämre, jag tycker ni borde göra något mer konstruktivt, varför inte testa på lite ideelt arbete? (Ursäkta stavningen)

Att sakna apartheid? En 10 åring skulle kunna slänga ut sig sådant, synd att inte din far/mor ägnade tillräckligt med tid för att bekräfta dina behov och ge dig uppmärksamhet, för du har ju verkligen hittat en plats för att få utlopp för dom instängda subliminala känslor.

Sluta vara så misantropisk och märkvärdig, synd att dessa andra människor bryr sig så mycket, jag tycker mest synd om dig.

Förresten, ta inte så lätt på detta med sex, sex är något fint som ska vara mellan man och kvinna, ett monogamt förhållande, fy för polygami.

Var lösaktig istället för lössläppt.

Ha en trevlig kväll, din påstådda "aristokrat"!
MVH, Robin.

2006-11-10 @ 01:27:06
URL: http://bloggarinte
Postat av: Micke

Såna som dig drogade mina polare o hade "skoj" med förr i tiden. Inte jag, men folk i min gemenskap från den tiden. Fast jag är övertygad om att din blogg bara är fejk, kanske ironi är mer vad det handlar om. Om inte? come on baby, make my day.

2006-11-10 @ 09:35:35
URL: http://beckfjall1.blogg.se/
Postat av: Snuffi

Tjena!
tänkte höra med dig om tiggarna, är de barn också? bor nämligen i sthlm å såg hur mkt barn som helst idag som tiggde om pengar, usch...

2006-11-10 @ 16:36:47
Postat av: Nicole

Snuffi:
Jag vet inte om det är barn också, jag vill ju inte ens titta på dem... men det tror jag inte är så vanligt. Jag bara undrar hur mycket pengar resan till Sverige kostat, hur mycket de måste tigga in för att bekosta resan? Nåt säger mig att de har säkert åkt första klass!

2006-11-10 @ 17:08:20
Postat av: Snuffi

haha okej, nejmen det var ett fång av barn som tiggde ute hos oss på Liidingö, kändes mkt obehagligt, ja håller med dig, de är säkert så... än en gång, usch!

2006-11-12 @ 16:47:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback