Oj oj ojoj nu är det nära

Ni kan tjata hur mycket ni vill på att jag ska blogga mer och skriva mer men jag har ett LIV, det har tydligen inte många av er som bara hänger här inne för att fly verkligheten ett litet tag. Min verklighet är andras drömmar, och jag vet vad ni kommer att ge mig för kommentarer nu. Men så är det. Jag bloggar inte på kvällarna för då träffar jag mina vänner (fast ikväll är det invigningsfest i företagets nya lokaler), tragiskt att ni sitter vid bloggen då. Jag kommer inte blogga på helger så mycket heller. På helgerna umgås jag, springer och dricker drinkar, jag shoppar och lunchar. Jag bloggar på arbetstid oftast, man kan säga att jag får betalt för att blogga, hihihi.
Offer som bloggar jämt.

Jag är jätte hungrig nu. Ska inte äta NÅGOT ännu. Jag har ätit en apelsin och lite yoghurt idag, det är allt. Känner mig yr. Undra varför? Men nu är det nära, snart så drar jag på fest alltså, e det "lill-löda" så är det!
Jag ska ta mig ett glas vatten nu och en latte. Mjölk unnar jag mig också.
 

Puss puss

Kommentarer
Postat av: Ida

Haha, "inte blogga så mycket", du skriver ju fan 72 inlägg om dagen!

Postat av: Noelia

Ingen har klagat på min blogg ;) Men smutsiga komentarer raderas skoningslöst :)

2006-11-08 @ 15:50:10
URL: http://www.noelia.blogg.se
Postat av: Nick

Hahahahaha...kan inte sluta skratta åt den här lilla fantasimänniskan. Anledningen till att du inte skriver på helger och kvällar är ju att du sitter inlåst i ett litet rum med gallerfönster. Ute och festar och träffar vänner är bara ytterligare en utav dina fantasier du vill göra.

Vart är världen på väg egentligen?

2006-11-08 @ 15:57:55
Postat av: Yo

Vi skulle vilja se en bild på din fina klänning som d tjatats så mycket om, plz :)

2006-11-08 @ 16:44:12
Postat av: Frida

Vilket gymnasium gick du på? Jag är också från Göteborg.

2006-11-08 @ 17:13:50
URL: http://fridaengstrom.blogg.se
Postat av: Gloom

Tråkigt att det regnar som fan här i Göteborg nu. Inte för att jag tror det stör dig i ditt festande men man tappar ju lusten att dra vidare sen efteråt, det blir lätt att man bara följer med första bästa ligg hem istället!!!

2006-11-08 @ 17:15:24
URL: http://gloom.blogg.se
Postat av: Anna

Spännande blogg, kanske lite överdriven, men den är underhållande. ;)

2006-11-08 @ 17:32:42
URL: http://hummel.blogg.se
Postat av: Sandra

Bevis på att detta är en fejk-blogg. Du arbetar säkert på kvällarna, fjortis.

2006-11-08 @ 17:33:13
URL: http://ssssandra.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hejsan
gillar verkligen din blogg! Ska också operera tuttarna och undrar hur mycket silikon du har stoppat i dom? Skit snygg storlek verkligen! Vart opererade du dig?
Johanna

2006-11-08 @ 17:33:32
Postat av: Amelia

UNDER TVÅ DAGAR HAR DU SKRIVIT TYP 12 BLOGG! HAHAHAHHA .. å du har ett liv? vi säger så va!

2006-11-08 @ 17:37:18
Postat av: alexandra

herrejösses alltså, finns du ens på riktigt, isånnafall vet jag inte vart världen är på väg. efter vad jag har läst skriver du patetiskt, vem fan bryr sig om dina äckliga tuttar som säkert inte ens är äkta? fan om du är den du utger dig vara tror jag att du är en brud som står på malmskillnadsgatan i stockholm och säljer dig själv för en femma, om inte billigare, fan tjejen ta och skaffa lite stil. det är bara så himla fjårtis, men 'du' är säkert två killar eller två tjejer som inte har något liv som sitter och irriterar andra, men men.

2006-11-08 @ 17:48:56
Postat av: Lilla jag . TILL ALEXANDRA ^

hm, 'säkert' oäkta ? ;) dom ÄR oäkta de hadde du vetat om du läst lite mer INNAN du attakerade henne med dom där orden ;)

Till Nicole- jag Ä L S K A R din blogg, forstätt så bry dej inte om va folk tycker !!

2006-11-08 @ 18:12:28
Postat av: Åsa

Hahaha,Nick,jag håller på din kommentar...det var min första tanke...........!
Och du har ett liv...knappast.........bilden på brösten har jag sett i en tidning och det var ingen "bratz" dom satt på,så uppenbarligen ljuger du om något,antingen bilden eller "ditt liv".
hahahahaha.........,

2006-11-08 @ 19:00:58
URL: http://solsickan.blogg.se
Postat av: haha

shyssta tuttar. bilden är ju snodd som in i helvetet!

2006-11-08 @ 19:09:40
Postat av: Sara: Till lilla jag

Borde inte du gå en kurs i svenska innan du börjar läxa upp folk!!!

2006-11-08 @ 19:10:31
Postat av: Babydoll

roligt med en annorlunda blogg ;-)

2006-11-08 @ 19:27:00
URL: http://babydollstankar.blogg.se
Postat av: Estelle

Ehh.. du bloggar ju mest av alla!

2006-11-08 @ 19:32:07
URL: http://estelles.blogg.se
Postat av: Anonym

Haha skrattretande för du bloggar ju hela tiden.
Du kanske kan visa upp dina kläder och allt som du skryter om, visar man brösten kan man väl visa kläderna.

Patetiska människa

2006-11-08 @ 19:38:50
Postat av: Nicole L (INTE Nicole som har denna blogg)

Jag har också sett en bild på 'dina' bröst i en tidning! Jävlar vilken fejk brud du är! Finns det något äkta med dig?

2006-11-08 @ 19:51:21
Postat av: alice

rolig grej, på birthday.se kan man söka på förnamn, och stad och födelseår och få reda på vad folk heter i efternamn. sedan kan man söka på dessa på www.hitta.se och se vart de bor, om dom bor i "öfverklass"stadsdelarna t.ex... och på birthday.se ser man även de med hemlig adress mm. om man sen vill vara en riktigt läskig stalker kan man ta reda på massor om människor ex, deklarerad förmögenhet mm på upplysning.se. det är ett bra tips om man vill kontrollera att folk man pratar med på internet verkligen finns :)

2006-11-08 @ 19:53:52
Postat av: nån som har ett hum om livet och vad det går ut på!!

Om du hade varit en proper öfverklass brud så hade du inte hävdat dig på detta vis. Stackars vackra korkade överklass flicka ( eller någon som önskade att hon var det)
Varför inte ha en bild på dig själv och inte ett på "dina" tuttar?
Varför vara rädd för att folk kommer att hacka mer på dig om du visar dina kläder du skryter om?
Kan det bli värre än det redan är??
NÄ knappast!
Usch
You make me sick.
Och ja det är faktiskt skrattretande. Inte ser vi prinsessan Madeleine skriva så någonstans och hon skulle knappast göra det heller om hon nu hade en blogg. Hon om någon borde ju ha saker att skryta om...
Vet du varför hon inte skulle göra det??
Because she is a lady.
Obviously you´re not.
Just a common wannabe.
Just white trash som vill klanka ner på andra. Som dömer folk efter deras plånbok.
Du saknar helt empati och kommer inte få det lätt här i livet.

2006-11-08 @ 19:57:40
Postat av: jane

white trash

2006-11-08 @ 20:10:55
Postat av: Charlotte

haha är det dina tuttar på bilden? :)

2006-11-08 @ 21:38:42
URL: http://glitzy.blogg.se
Postat av: Bay

Hehe äkta eller inte, jag diggar bloggen, den har iaf underhållningsvärde :)

2006-11-08 @ 22:05:49
URL: http://bay.blogg.se
Postat av: Iiiia

"För att vi har spåååååååårvagnar! Fast nu har vi fått värdelösa italienska skitvagnar som aldrig fungerar så du kan gått stanna kvar i Fjollträsk!" Menar du att du tror att anledningen till att de är "värdelösa skitvagnar" är för att de just är italienska eller?

2006-11-08 @ 22:08:39
Postat av: jossan

men du flicka lilla... om du nu är så fantastisk. varför inte visa upp ditt lilla vackra ansikte för resten av världen?

2006-11-08 @ 22:30:11
Postat av: Sandy

Har ni märkt att hon aldrig svarar på några specifika frågor som ställs? Ännu ett argument på att detta bara är en bluff. Tragiskt, vad annat kan man säga...

2006-11-08 @ 22:30:51
Postat av: Salima

Hade du verkligen varit 19 år, och "öfverklass" hade du nog kunnat stava mycket bättre. Och kan du skriva lite mer trovärdiga saker än att sitta och snacka massa skit? Gosh, du har ju verkligen ett gulligt liv. Du får ej högre status om du spelar dum, om du tror det! :):):)

2006-11-08 @ 22:52:58
URL: http://www.salima.blogg.se
Postat av: Äkta överklass brud!

Lilla lilla flicka,ja nått mer än så är du inte.
Sidan här är lika falsk som dina boobs. Mina är såå mycket grymt snyggare,dyrare och större. Du är ingen överklass oc kan ju inte ens stava till det.
För det första bor man inte i götet när man är överklass. Gbg är en sosse stad och det liv du nu så varmt skryter om för andra är inte överklass. Klänningar för 4-8 tusen har jag på jobbet gumman!
Sen om dina semestrar i Troppan...tillåt mej le,du har säkert aldrig kommit längre än till gekås i ullared. Invigningen till din pappas vad det nu var är inget annat än en avtackning för hans trogna tjänst inom konduktörs yrket a la spårvagn. Våx upp hjärtat,res,se världen och upptäck livet och kom tillbaka den dagen din lön överstiger 55.000 i månaden,men inte ens då kommer du kunna kalla dej överklass brutta,en sådan har nämligen klass,det har inte du! Kyssar en som vet...

2006-11-08 @ 23:18:32
Postat av: soo

du är äcklig, äcklig, äcklig. tydligen måste du visa hur mycket pengar du spenderar för annars skulle du inte trycka upp dina booobs sådär. konstigt att du får så mycket kommentarer, bra som dåliga när du väljer att provocera så. get real tutttönt!

2006-11-08 @ 23:38:34
Postat av: lex

Hahaha !! Lägg ner nu. Vadå överklass ?
Bara för att någon har en hög lön får det inte personen i fråga att höra till en "högre klass" än andra. Vissa har gott om pengar, andra har mindre om pengar! Paris Hilton kan man ju knappast kalla för överklass, och hon har mer pengar än alla som bloggar i Sverige sammanlagt. Pengar ger dig inte högre värde. Bara chansen att köpa dig saker som andra redan har. Men vissa grejer kan inte köpas, ska du veta;

Charm
Stil
Klass
Värdighet
Elegans

För en som lägger ut en bild på sina tuttar, har nog inte någon av ovannämnda! Det du har, å andra sidan, är nog bara brist på uppmärksamhet, och riktigt lågt självförtroende.

Silikon och hårförlängningar kan folk som lever på soc skaffa ;)

2006-11-09 @ 00:01:13
Postat av: Anna

haha gud vad jag har kommit på vem som gjort den här bloggen är :) så kul :P men du har lyckats bra iaf :P my friend, talk to you later:P jag ringer!

2006-11-09 @ 00:05:55
Postat av: Malin

du skriver ju för fan hur många bloggar som helst om dan, men hallå, de är kul.. har man nåt patetiskt att läsa när man inte har nåt att göra.

2006-11-09 @ 00:32:17
Postat av: pingulou

HAHAHHAHA alltså så jävla roligt att läsa vad ni kommenterar. Ifall denna människa tycker det är roligt att ha en sån här blogg, låt henne ha det, whats the deal?! Vadå ska jag förbjuda alla bloggar om politik för att jag hatar politik tex, och hålla precis som ni gör mot politiker som pratar mycket om moderaterna, tycka att det är fejk osv.

Ok, bloggen är inte så trovärdig men fyfan så rolig, och faktum är ju att det FINNS människor som Nicole så det hade bra mycket gärna kunnat ha varit sant, och vem vet, det kanske är det, vafan vet vi!? Alla är vi olika, alla har inte samma åsikter eller moral. Synd bara att vi lever i präktighetssverige där pengar är en hemsk sak att prata om och skryter man är man klassad som idiot!

Lägg ner med era jävla fittiga fördomar, skaffa er ett liv och gå en kurs i vad humor är.

Nicole, keep up the good work, jag blir i alla fall road av att läsa din blogg!

2006-11-09 @ 01:17:36
URL: http://pingulou.bloggspace.se
Postat av: Noelia

ORKA VARA DU! OCH ORKA VARA ER SOM FÖRSVARAR DEN HÄR "GUBBEN" "TRANSAN" "14ISEN" YOU NAME IT

2006-11-09 @ 06:48:16
URL: http://www.noelia.blogg.se
Postat av: ellis

Okey, vi säger så här, om detta e fake då e det bästa jag sett i hela mitt liv när det gäller humor! Humor is great, man!HAHAHAH Men om detta e real då e det ju Lite sjukt faktiskt, men jag hoppas att det e fake för då kan jag skratta med gott samvete! Fortsätt!( det e skojj o checka in alla kommentarer)

2006-11-09 @ 07:18:21
URL: http://ellisellis.webblogg.se
Postat av: HAHA

Men snälla ni, att ni orkar diskutera huruvida detta är på riktigt eller ej... Det är klart som fan det inte är. Det är bara kul läsning.

2006-11-09 @ 08:29:20
Postat av: Emelie

du säger att man ska älska sig själv, men när man lägger ut en bild på sina bröst och skriver om hur bra man är, lider man av att försöka få uppmärksamhet, du tror att du kommer längre genom att tro att du har bra självförtoende. Men i självaverket är det du själv som hatar dig själv så mycket att du måste klanka ner på andra, och tror att man måste vara rik för att kunna stå högt. men du förstår inte att, det är egentligen du som står lägst av alla, som uttrycker dig på ett sådant sätt som att säga att du bara gillar rika människor. du är ju bra patetisk!

2006-11-09 @ 09:25:37
Postat av: Robbin Sund

Nu måste jag fråga nyfiket vem du är.

2006-11-09 @ 09:25:40
URL: http://catstyle.blogg.se
Postat av: sofiemadelene

Jag fattar inte hur ni orkar skriva så många elaka kommentarer, om ni nu stör er så mycket, varför läsa vad hon skriver då? töntar..

2006-11-09 @ 10:22:00
URL: http://sofiemadelene.blogg.se
Postat av: Erika

Ha Ha Ha...vad säger man??

2006-11-09 @ 11:20:16
URL: http://pikis.blogg.se
Postat av: Jag

ja vad ska man säga.... vet inte om jag någonsin har träffat på någon som skrivit så mycket SJUKA saker..!! tycker helt ärligt synd om dig..

2006-11-09 @ 12:55:08
Postat av: carro

anledningen till att hon inte visar sitt ansikte.. är för att hon troligtvis är en butterface... "everything is beautiful but-her-face.." har man ett snyggt ansikte visar man det.. tro mig, har en sån tjej i min skola.. gör allt för att visa hur snygg hon är.. kan bara tänka mig hur ful den här bruden måste vara..

2006-11-09 @ 16:53:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback