Nicole i världens tjänst

Hej mitt namn är Nicole och jag bor i Örgryte i Göteborg. Jag skall snart fylla 20. Jag skall skriva om det tuffa arbete som faktiskt ligger bakom att vara en äkta öfverklassbrud. Det räcker liksom inte att köpa dyra kläder och väskor och tro att man kan lura oss riktiga brats. Det gäller att "ha det" liksom och det skall jag försöka förklara för er! Jag älskar att dricka champagne och mina nya bröst som jag fick av min mamma när jag fyllde 18!

Arbetare och losers gör sig icke besvär, jag är till för den rika och coola ungdomar av idag.

Puss puss, vi hörs snart igen!
/Nicole

Kommentarer
Postat av: Blogge Bloggelito

Hej å välkommen till bloggosfären.

När jag var typ i din ålder fejkade jag också på nätet. Som genom en ren tillfällighet var mitt fejknamn just Nicole. Jag lurade faktiskt en hel del finniga tonårskillar.

Enormt schysta rattar. Önskar jag kunde få se mer, och helst i kombination med ansikte och resten av lådan, även om det alltså inte är din låda.

Schyst fotografi är alltid bra, och behöver inte ha med sanningen att göra. Men du tycks vilja ha något politiskt feministiskt stuk på bloggen snarare än att visa det du är så stolt över?

Postat av: Anonym

Dui måste vara helt fejk! Vad skulle hända med Sverige utan oss arbetare?!??!?!?! SKITDUM!

2006-11-06 @ 15:36:48
Postat av: Nicole

Anonyma pucko:

Vi tar ju in billiga polacker och österopeer istället! Så svårt var det att lösa det problemet!

2006-11-06 @ 15:38:22
Postat av: ..

herregud tjejen, jag tycker att tänka på hemlösa, urfattiga, svältande människor i resten av världen, utanför din "brat-world". De är lika bra som du! Visa lite respekt va!

2006-11-06 @ 21:10:35
Postat av: Anonym

Pateiska lilla du

2006-11-06 @ 23:46:07
Postat av: Kristin

Du är ett skämt va? Det måste du vara...

2006-11-07 @ 00:45:18
Postat av: J

Är man från Örgryte måste man ha god smak. Röd och blå

2006-11-07 @ 00:58:53
URL: http://glasbutiken.blogg.se
Postat av: Ebba

man kan inte göra så mkt mer än att skratta åt dina inlägg! Jävligt värdelös blogg

2006-11-07 @ 18:12:16
URL: http://ebbaj.blogg.se
Postat av: Lisa

*ASG* Finns inte detta i bokform? Snacka om att kunna parodiera den s.k. överklassen! Mig veterligen skulle ingen överklassnärta go public med sådan här skit; det vore under deras värdighet. Och hur skulle de hinna? En STOR eloge till författaren av denna!

2006-11-07 @ 23:06:31
URL: http://spaceylisie.blogg.se
Postat av: adam

din vänstra tutte ser sned ut.. fixa!

:P

2006-11-09 @ 23:10:29
Postat av: Elin K

Härligt att du tror på dig själv, men vad skulle du ta dig till om gatorna inte blev sopade, om snön låg tjock på gatorna och om kocken på restaurangen inte gav dig någon mat? Jag tror att arbetare behövs till hög grad. Fortsätt med ditt själförtroende, men nedvärdera INTE folk som får Sverige att fungera!

2006-11-11 @ 12:16:38
Postat av: Joopie

Uno straise Qatro single sais, thanx

2010-10-22 @ 11:01:35
URL: http://www.joopie.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback