Misslyckad shopping misslyckad fet

Fan, det bidde ingen klänning! Jag träffade några poolers jag inte sett på länge och sedan fastnade jag på Georg Jensen avdelningen på NK, fan va mycket grejer jag skall köpa där till hemmet asså!

Sedan var jag tvungen att ta nåt snabbt att äta men jag blev så pissur där på det äckliga B-haket som jag inte vill nämna med namn. Asså det var en sån fet äcklig tjej som stog och serverade maten. Det var inte bara det att hon var fet utan hon hade en tight T-shirt så man såg liksom konturen av naveln så det blev liksom som två magar bredvid varandra, uäck! Så äckligt! Jag vet att det inte var hennes fel att hon råkade vara fet utan jag blir bara så upprörd på den djävla arbetsgivaren som låter henne stå och servera mat! Jag menar ju att han måste förstå att man tappar aptiten! Va' fan är det för bizniz människa som gör nåt så klantigt?

Jag vill bara påpeka att jag inte har något emot tjocka personer rent generellt, jag känner tom en del tjockisar, men här var det faktiskt äckligt. Hoppas att ingen tar det personligt utan det handlar om han som lät henne stå där med så tight T-shirt! Get real gubbe!

Så nu måste jag hitta en klänning imorgon, smma dag som festen, det kommer gå åt helskotta! Hatar att vara ute i sista sekunden! Fattar inte varför morsan inte hjälpte mig tidigare? Jag kanske hinner ta en sväng efter jobbet och letar lite till...

puss puss


Kommentarer
Postat av: ssagis

Euw, samma sak när en tjock människa sitter i kassan i affären och magen hänger över rullbandet, inte fräscht!
Skön blogg förresten :)

Postat av: sara

Haha asåå hatar sånna personer gå till närmaste gym:P
Jätte bra blogg förresten inte som alla andra bloggar(:

2006-11-07 @ 16:01:04
Postat av: Anna

jag hatar också att va ute i sista sekunden med festkläder... man känner att man måååååste hitta nått och så blir man ju lixom inte nöjd sen. Så går man dit och känner att man kunde va så mkt snyggare i nått annat. Lider med dig.

2006-11-07 @ 16:28:47
URL: http://dropdeadgorgeous.blogg.se
Postat av: emelie

hmm, de anställer antagligen för att det finns väldigt många som inte bryr sig ett skvatt om hur serveringspersonal och dylikt ser ut. Dina s.k. "tjockisar" har väl samma rätt till ett sånt jobb som vem som helst?? förstår mig inte på dig....

2006-11-07 @ 16:30:02
URL: http://emelieandersson.blogg.se
Postat av: Anonym

Hm, har svårt att tro att du är seriös med den här bloggen. Det är du nog antagligen inte. Sjukt lam humor, den dumma rika bruden har det drivits om lite för många gånger. Aja, alltid kul med engagemang för att få folk att skratta. cheers

2006-11-07 @ 16:33:54
Postat av: Anonym

Så det hade varit bättre med en anorektiker som servitris då?

Tjock/smal... Tycker inte det spelar någon större roll jag är där för matens skulle inte för servitrisens.

2006-11-07 @ 16:35:14
Postat av: Elvira

OM du är seriös finns det bara en sak att säga: ojoj, synd att inte din hjärna är lika stor som dina bröst.

2006-11-07 @ 16:45:15
Postat av: Christine

Haha, Elvira... du sa det jag tänkte..!
Är inte ett dugg avundsjuk på dina megabröst, ärthjärna eller det faktum att du är sjuuukt stolt över att du är bortskämt, oförskämt och har totalt dålig humor. Väx upp för fan!

2006-11-07 @ 16:59:41
Postat av: Anonym

Suck...

2006-11-07 @ 17:13:15
Postat av: Sara

Ja man undrar faktiskt om du är seriös, snubblade in på din blogg via någon annans blogg som berättade om att det du skrev var riktigt skrattretande och ja, jag antar att hon hade rätt..

2006-11-07 @ 17:13:36
Postat av: Linda

Vad fan har du innanför ditt pannben??? sågspån är nog rätta ordet...du e fan bara för mkt nån borde dra ner dig på jorden fort som fan...de kommer aldrig att gå bra för dig i framtiden.!!!

2006-11-07 @ 17:14:56
URL: http://lillbengan.blogg.se
Postat av: Sofia

Kan inte annat än undra om den här bloggen är seriös?

2006-11-07 @ 17:22:44
URL: http://tusse.blogg.se
Postat av: Chewie

saint tropez! saint fucking tropez! Äntligen här!
Gicci eller prada? det är frågan. det blir gucci brillorna. Lite shadade så där.
Passar grymt till en nyvaxad backslick och en rosa lacoste piké, då blir det ligga av!
Nikki beach, sjävla hjärtat i saint tropez, ja inte är det hjärnan i alla fall.
För två år sedan var det bara rouch som gällde, men nu är dte helt klart nikki.
var väl här som victoria silvstedt blev upploppad i brygga. hur kunnde jag missa det? där hade man ju ställt upp.
Svenskveckan i troppa slår allt, näst sista veckan i juli, det är här man toppar sommaren efter final helgen i båstad och vecka 29 i vistad.
Alla är här! Alla som är något det vill säga.
Madde är här. och då flyttar hela stureplan till rivieran. Klart man vill hänga med prinsessan.
Hörde att hon har kille med sig i år. så där är man ju körd. Fitta också!
Där är Martin, han är för schön martin dahlin. Han fan bor här nere. Sitter och sippar rosé hela dagarna.
Finns det schönare tjejer än på nikki? skulle inte tro det. inga sura femesister här inte. Alla är unga, smala, tajta och förmodligen jävligt villiga om man bara visar lite cashflow. Får halvfjong bara jag tänker på det.
Här finns det resurser flickor. i mina tajta versacchi badbrallor finns det feta resurser.
kostar att ligga på topp. En flarra dompa går lös på ett par tusen, men va fan. Brännde 120.000 förra året... på en vecka. Farsan ströp krediten i två månader efter det. Men det är glömt nu.
Nu sätter det igång, Champange fester, det är helt jävla sjukt! Lätt 200 flaskor med en hälsning från Puffdaddy. det regnar skumpa. Notan går på 1,5 milljon. 1,5 mille som bränns på 15 minuter, helt underbart. Och brudarna blir som tokiga över det här, Blöta. Hit med en flaska, här ska det sprutas!
Nu är det party!
//Chewie HiLife 2007

2006-11-07 @ 17:26:04
URL: http://www.hilife.se
Postat av: Joline

Haha sorry tjejen..Du verkar inte ha nån klass alls du verkar trashig istället för riktig överklass (du är nog att skriva öfverklass men du är mindre noga med resten av svenskan?)Och verkar inte ha nån koll alls.. Tyvärr köper jag inte din historia. Och varifrån kommer din mamma ifrån? Kanske kommer från samma ställe då jag själv är amerikanska..Tror iofs att du kommer ignorera detta..Men underhållande

2006-11-07 @ 17:27:19
URL: http://lookingforair.blogg.se
Postat av: Jennie

Jisses, vilken rubbad inställning du har.. Har inte alla rätt att ha vilka kläder de vill? Så vitt vi/du vet kanske tjejen har något fel på ämnesomsättningen och kanske inte alls rår för att hon är överviktig.. Så j-vla ytlig verkar du vara.. Ush.. Get real!!!!!!

2006-11-07 @ 17:30:07
Postat av: Joline

Och Chewie aka du själv? stavar lika värdelöst på märken som du..känns inte som om ni är några som handlar på Place de la Garonne direkt..snarare Lindex..

2006-11-07 @ 17:32:30
URL: http://lookingforair.blogg.se
Postat av: J.

stackars människa.
du måste va riktigt onöjd med dig själv.
slår vad om att du gråter dig själv till sömns.

tänk på att behandla andra som du själv vill bli behandlad.....!

joline: var är det för fel med lindex?^^
ps.

2006-11-07 @ 18:07:15
Postat av: j.

förresten, om detta är en skämt blogg..
vem i hela världen orkar lägga ner så mycket tid på en låtsas blogg? haha.
skaffa en pojkvän eller nåt.

2006-11-07 @ 18:12:15
Postat av: BF

Det finns bara ett straff för dig och det är döden...

2006-11-07 @ 18:14:37
URL: http://fjb.brockbrock.com/
Postat av: Fia

Folk har försökt fejka såna här bloggar för uppmärksamhet tidigare...

2006-11-07 @ 19:01:45
Postat av: ChrilleJ

Men hallå, förstår ni inte att hon söker uppmärksamhet med denna blogg?
Ingen vettig människa kan seriöst vara så trångsynt och dum...

2006-11-07 @ 19:03:56
URL: http://chrillejuntunen.blogg.se/
Postat av: Maria

Stackars lilla söta Nicole.
Fortfarande lika korkad...

2006-11-07 @ 19:04:27
Postat av: Fia

Jag kommer aldrig kunna förstå att det finns sådana hemska människor som dig, inte konstigt att världen ser ut som den gör! Och du, det inte tufft att vara rik - det är tufft att vara älskad, lycklig och älska tillbaka. Det är rikedom! (20 000+ är förresten inte alls vad en riktig kundbokare tjänar jobbar själv som det)

2006-11-07 @ 19:04:47
Postat av: Nathalie

Du säger att du har så mycket "öfverklass" bruden det heter ÖVERKLASS, men på din sida där du skriver "gillar" och "gillar inte" skriver du att du inte gillar att betala skatt. Om du nu är sån "öfverklassare" så ska det inte vara något problem för dig. Och tjejen jag köper inte din story alltså!

2006-11-07 @ 19:24:08
URL: http://www.natow.blogg.se
Postat av: Chewie

Snälla Joline, vet du vad irroni är?
kolla in nedanstående länk och läs sen igenom mitt inlägg igen. Så kan du ju se hur allvarig jag var.
http://video.google.com/videoplay?docid=8691949271534927277

Lindex? nja, så mycket pengar har jag inte. Student du vet ;)
Chewie? japp det är jag, du kan säkert gissa varför också

2006-11-07 @ 19:27:19
Postat av: Emmy

Helt seriöst, du måste vara en kille som driver med stureplans-brudarna. Finns inte en chans på jorden att en tjej skulle göra något så här förnedrande. Och dessutom ha en bild på sina bröst.

2006-11-07 @ 19:27:26
Postat av: kassie

Snygga bröst du har vännen. Jag skulle inte banga på att smeka dom.

2006-11-07 @ 19:33:46
URL: http://kassie.blogg.se
Postat av: Anonym

va, alla ni som skriver hur synd det är om bruden, att hon har ärthjärna och silikonbröst ni är ju dom som är pantade som inte inser att detta ÄR ett skämt, och kan absolut inte vara något annat

2006-11-07 @ 19:33:51
Postat av: bella

Vilket jävla dåligt äckligt skämt. Vem försöker du lura, dig själv eller oss? Sopa!

2006-11-07 @ 19:41:21
Postat av: Anonym

du chewie? om du nu har så jävla mycket cash hur kommer det sig att du inte kan stava till versace? förmodligen för att du aldrig sett märket förut, bara hört om det i nån hänt extra tidning.. precis som den här bruden i bloggen förmodligen lika "fake" brat som du.. hatar jävla fake brats!! vrf kan du bara inte lämna oss riktiga ifred? jag vet att du vill va som mig, gumman.. jag är din störta rival och inte tvärt om!! hahahah skrattar åt dig din bimbo

2006-11-07 @ 19:41:30
Postat av: Anonym

Du senaste inlägget..
Varför kan inte du heller stava?
Förmodligen för att du har tyckt det varit roligare att vara "brat" än att gå i skolan.

2006-11-07 @ 19:44:16
Postat av: Chewie

Är du trög?
http://video.google.com/videoplay?docid=8691949271534927277
kolla länken bratfan så kan du ju se mina tankar om er äckel!

2006-11-07 @ 19:44:38
Postat av: Jazlyn

hur folks ásikter nu má vara om dig (din blogg) sá har du ju lyckats hur som, även dálig publicitet är publicitet va ;)

2006-11-07 @ 20:03:44
URL: http://vegaluna.blogg.se
Postat av: Micke

Åh, fy fan i helvete, vilka äckliga jävla bröst! Driver du med mig?

2006-11-07 @ 20:19:55
Postat av: Anonym

Detta är bara en skämtblogg fattar ni väl!

2006-11-07 @ 20:21:25
Postat av: Anonym

haha, Är det bara jag som tror att Chewie och (Öfverklass) Nicole är samma person... Samma problem med svenskan allafall... Och snälla, inlägget om troppan (varför inlägget om troppan?) SER verkligen ut som någonting läst ur en dålig tidning, + rejält med stavfel... hahah försök inte vara någonting ni varken är eller någonsin kommer att bli.

2006-11-07 @ 20:38:33
Postat av: Anonym

haha, Är det bara jag som tror att Chewie och (Öfverklass) Nicole är samma person... Samma problem med svenskan allafall... Och snälla, inlägget om troppan (varför inlägget om troppan?) SER verkligen ut som någonting läst ur en dålig tidning, + rejält med stavfel... hahah försök inte vara någonting ni varken är eller någonsin kommer att bli.

2006-11-07 @ 20:38:33
Postat av: Chewie

haha kan lova er att det inte är samma person.
Men seriöst, har ni aldrig sett "I huvudet på en brat" allt är tagit därifrån ju!

2006-11-07 @ 20:57:40
Postat av: becka

Skönaste kommentaren Elvira och Christine!! Håller med för hela slanten. Vart håller du hus egentligen Nicole? Visa att du står för dina ord, det är först då man kan börja ta dig på allvar. Just nu är hela du ett enda stort skämt. En sådan här idiotisk blogg borde inte få finnas!!!

2006-11-07 @ 21:02:00
Postat av: Malin

Lilla du.. du är ju ta me fan en kille :) det var ju inte så svårt att räkna ut.. MOUHAHAHAHAHAHAHA på dig med ;) puss och kram

2006-11-07 @ 21:10:28
Postat av: Miss T

Om din blogg är en ploj och du bara är ute efter att provocera är det riktigt kul!

Om den inte är det, så snälla: lär dig åtminstone att stava!

2006-11-07 @ 21:14:11
URL: http://terriern.blogg.se
Postat av: Agnes

Fetma är en folksjukdom, inget man kan rå för.
Om jag vore dig skulöle jag inte dömma ut människor efter deras utseende, nationalitet eller annat strunt.

Så du menar att om man väger några kilon extra eller tom flera kg, då har man inen rätt att vistas bland människor?

Du borde verkligen se dig omkring och se på alla dessa överviktiga människor som faktiskt lider över detta. Tragiskt nog finns det även dom som faktiskt tar sitt liv pga att det finns sådana som dig.

2006-11-07 @ 21:16:56
Postat av: Filip

Micke: Håller med, jag gillar inte heller fejk bröst, äkta vara är det som gäller!!!

2006-11-07 @ 21:22:23
Postat av: malin

Du måste vara ett skämmt!! Finns inte ord för dig! Läste bara lite av din blogg och blev helt paff, att en människa kan vara så sjuk! Hur tror du den tjejen känner sig? tror du hon mår bra? Nej de tror inte jag. Hon kanske försöker varje dag att göra något åt sin övervikt. Ta och kolla på dig själv!!

2006-11-07 @ 21:23:44
Postat av: Göteborgs rapé(r)

Gulliga bröst. Jag slår vad om att de är dina också?

2006-11-07 @ 21:28:16
Postat av: Jag vet

MEN SERIÖST FATTAR VERKLIGEN INGEN ATT DEN HÄR BLOGGEN ÄR FAKE?!
OH MY GOD!

2006-11-07 @ 21:36:00
Postat av: Emily

du har grundat din blogg samt dina värderingar i flera av de punkter som representeras i filmen "http://video.google.com/videoplay?docid=8691949271534927277" som Chewie skrev om. Som förmodligen är du också. Det hade varit roligare om det varit äkta.

2006-11-07 @ 21:45:59
URL: http://emmylove.blogg.se
Postat av: Mike

Klockren blogg :D

2006-11-07 @ 22:14:17
URL: http://niemesis.blogg.se
Postat av: Kerru

Alltså du är ju jagvetintevad men jag älskar att läsa din blogg! Hahaha

2006-11-07 @ 22:18:07
Postat av: Kerru

BTW, vill oxå göra mina bröst. Inte fullt så stora som dina doh men undrar lite grejjer. Var gjorde du dom? Hur lång tid tog det? Hur lång tid tog det för dem att läka helt? Har du lust att skriva en liten blogg om det kanske?
Tacksamt!

2006-11-07 @ 22:20:57
Postat av: Jove

Hela din blogg låter som en underhållande bok. Kul att läsa!

2006-11-07 @ 22:53:18
URL: http://www.hallo.blogg.se
Postat av: Kenntha

Du är sjuk,,, sjuk!

2006-11-08 @ 09:28:05
Postat av: HA HA

Snälla lilla vän, du verkar inte bara var ofantligt ointelligent, du saknar empati, medkänsla och hyfs.
Du är oförskämd, och hackar på männsikor som inte passar i dina "ramar". Jag slår vad om att du har ett totalt kärlekslöst liv, ingen älskar dig, inte ens du själv. det enda folk vill ha av dig är sex, och det spelar du på, ( din bild) för du tror att det är enda sättet att få uppmärksamhet. Jag tycker otroligt synd om dig.

2006-11-08 @ 12:46:30
Postat av: Anonym

Väldigt underhållande.. Synd bara att inte alla fattar att hele globben är fejk.. Och ska man fejka Nicole så ska man göra det ordentligt. Att göra tabbar som att säga att man bor i Göteborg men ska springa till NK under lunchen är inte OK!!

2006-11-08 @ 13:40:18
Postat av: Anonym

du eju fan stöööörd!!! väx upp!

2006-11-08 @ 17:19:11
Postat av: Frida

Till dig "2 kommentarer upp" som dkrev om tabbar. Är det inte du som gör en tabbe nu?? Du vet att NK har funnits i Göteborg sedan 1971? Jag vet inte med dej, men jag tycker det verkar fullt möjligt att hinna dit på lunchen...

2006-11-09 @ 23:18:26
Postat av: Frida

Till dig som skrev om tabbar (2 kommentarer upp). Det är väl ändå du som gör en tabbe nu? Nk har funnits i Göteborg sedan 1971, så det är fullt möjligt att hinna dit på lunchen...

2006-11-09 @ 23:23:36
Postat av: "M"

Hurru ditt äckel ! toru att du e överklass lr ?!? ett skämt ! Ditt fasansfulla gris du förkänar att dö en plogsam död ditt markabra arsle! ps. slår vad om att du kör "tea-baging" med tjockisens pojkvän !

2007-02-15 @ 22:05:23
Postat av: Fred

hahaha du är ett skämt..

2008-01-23 @ 15:50:28
Postat av: Hank

Get real?
Ska du säga som tycker att mamma borde hjälpt dig tidigare?! Tjockisen på restaurangen jobbar och försörjer sig själv i alla fall...

2008-02-12 @ 00:23:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback