Johan... öööh, vem är du?

Fan vad jag hatar Johan. Det är slut, over. Han säger att han knullade Johanna för att komma över mig, för att trösta sig. Jag tror honom men jag bryr mig inte. Lika lite som jag bryr mig om mammas hund. Hatar honom. Han heter Puffy, min mamma är från USA och har lite annan smak när det kommer till namn. Han är hur som helst asäcklig. Mamma låter honom slicka henne i ansiktet. Stackars pappa. Tur att dom inte kysser varandra så ofta, typ aldrig. Hon pratar bebisspråk med hunden och jag hotar med att fira jul i Cannes varenda gång hon pratar så med hundjäveln.

Jag fick tag på mamma också. Jag skällde på henne så hon nästan började gråta. Jag sa helt enkelt "varför köper du en hund att ta hand om när du inte ens klarar av att ta hand om din egen dotter??". Hon skulle genast gå och köpa klänningen från Marlene Birger. Det funkar att vara arg på min mamma för att få henne dit man vill, hihihi. Håll käften ni som tycker jag behandlar min mamma illa för ni vet inte hur snäll jag kan vara, ni vet ingenting, älskar man sina barn så visar man det liksom!

Och till alla som tror att jag är fake, ja om det är fake att ha silikonbröst och gjorda naglar, MÖJLIGTVIS, men jag är inte mer på låtsas än någon annan.
Till er som stör sig på min blogg och lilla mej, kul. Då känner jag mig som hemma.

Kommentarer
Postat av: catya

haha........fortsatt skön läsning, kul nu när man sitter & gör absolut nada på jobbet, har läst din blogg & kommentarena, rena drama-showen ; ) & hunnit med 3 frappochinos,
Hoppas du uppdaterar ofta så jag har nått att göra för att få arbretsdagen att gå

men du, Cannes e ju inte så kul vid jul tiden

Postat av: Nicole

Jobbar du på arbetsförmedlingen eller?

2006-11-06 @ 15:22:38
Postat av: mathilda

OH MY GOD!

2006-11-06 @ 15:26:21
URL: http://mathildaandersson.blogg.se
Postat av: Nicole

Mathilda:

Din Gud? Va' fräckt, jag vill också ha en egen Gud liksom!

2006-11-06 @ 15:28:05
URL: http://ofverklassnicole.blogg.se
Postat av: Cindy

Du snackar jävligt mycket om dina nya bröst... Så jag undrar bara vad du har för kupa? P&K

2006-11-06 @ 15:28:48
Postat av: Nicole

Cindy:

P&K ha ha ha ha, om du bara visste hur rolig du råkade var nu! ;)

2006-11-06 @ 15:29:17
Postat av: Nicole

Catya:

Chilla på arb.tid e allri fel! :)

2006-11-06 @ 15:30:18
Postat av: catya

haha.........nää
"kontorsarbete" på ett eventföretag, gillar ju inte att slita ut mig ; )

Så det blir lite faktureringar, bokningar, telefonsamtal & en massa frappochino drickande, skitsnack med kollegan, och annat som får tiden att gå

2006-11-06 @ 15:31:12
URL: http://catya.blogg.se
Postat av: Gloom

Hittade hit via Beatrice blogg...

Hon gillade inte dina bröst, avundsjuka igen! Men har du inte problem med att alla, både killar och tjejer, kollar på dina bröst istället för att se dig i ögonen?

2006-11-06 @ 15:34:15
URL: http://gloom.blogg.se
Postat av: Cindy

Det är roligt att du har humor, det gillar vi! Men vad har du för stl på kupan?

2006-11-06 @ 15:36:12
Postat av: Cindy

Du har en jävligt bra blogg! Den bästa!!! Fortsätt så! Det är roligt med någon som är personlig och dessutom har en bra personlighet!!!

2006-11-06 @ 15:54:23
Postat av: beatrice

Cindy: varför ska man veta sin kupstorlek om man inte behöver använda bh?
Bara en reflektion från min sida...

2006-11-06 @ 16:26:11
URL: http://beatrice.blogg.se
Postat av: Cindy

Tänkte själv göra en förstorning och jag tycker att Nicoles bröst är jätte fina! Därför vill jag veta!

2006-11-06 @ 16:31:07
Postat av: Nicole

Gloom:
Är du kille eller tjej? Du låter som en feministisk man! mouahahahaha! Ibland när äckliga gamla arbetar gubbar glor på mina tits är det lite spooky men oftast så går jag igång på det för jag vet att BÅDE killar och tjejer är tokimpade av mina härliga Toy's! ;)

Cindy:
Tack snälla du, va glad jag blir! :) :) Det är inte så ofta som jag behöver BH men det är skönt att avlasta ryggen ibland!

Beatrice:
Reflektera du så agerar jag!

2006-11-06 @ 17:14:27
URL: http://ofverklassnicole.blogg.se
Postat av: Nathalie

Jag tänkte mest bidra till att du ska känna dig hemma, som du skrev... jag undrar bara vad som gör dig till överklass? Du verkar ju inte ha nån stolthet direkt. Är man "överklass" så har man hög klass (därav namnet) och hög klass betraktas du som om du vet hur man för sig med stil, och gör det på ett sätt som gör att andra respekterar dig. Klass är inte något man får genom att manipulera andra och vara spydig och skrytsam... om du nu tänker svara på detta, så förväntar jag mig ett svar som håller hög klass... annars, låt bli

2006-11-06 @ 23:13:29
URL: http://pampinetta.blogspot.com
Postat av: Nicole

Nathalie:
Det gäller för det första att ha pengar, makt över människor, bo rätt, känna rätt personer, ha elegant stil och har man till råga på allt ett fint namn så räcker det långt. Utbildning behöver man inte ha men för vissa är det viktigt och kan ju aldrig vara fel! Jag uppfyller de flesta kraven så du vet...

2006-11-07 @ 13:21:56
Postat av: Katarina

Hel rak och ärligt fråga, är din blogg seriös eller ironisk?

///Katarina

2006-11-07 @ 19:18:07
URL: http://shoeholic.blogg.se
Postat av: Oscar

Seriöst, visst brösten är riktigt fina..
Men hur orkar man vara så självkär?
Tro mig, du kommer aldrig komma upp i den riktiga eliten med din atityd!
peace

2006-11-08 @ 00:04:44
Postat av: Angelica

Oscar, du tog orden ur min mun!

2006-11-08 @ 13:38:30
URL: http://angelica1987.blogg.se
Postat av: Dilan

Hahaahaa fan de här e ju rätt kul.. Men seriöst.. du beter dig som en bortskämd femåring.. kul att läsa, läskigt att tänka på att du faktiskt finns på riktigt,

2006-11-08 @ 21:10:54
Postat av: Honeydew

Skälla ut din mamma så hon började gråta? Du är ju för fan helt dum i huvudet. Hon borde ångra att hon ens födde dig.

2006-11-08 @ 23:20:57
URL: http://kirch.blogg.se
Postat av: sandy

om du har silikontuttar borde du veta vilken kupa du har? hrm..

2006-11-09 @ 17:36:25
Postat av: AnonaBee

"Till er som stör sig på min blogg och lilla mej, kul. Då känner jag mig som hemma."

Hahaha! =D bra sagt! Intressan blogg, lilla du! =) Keep it going.

2006-11-09 @ 19:31:43
URL: http://anonabee.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback