Jag blir rädd

Allvarligt, jag blir nästan rädd asså! Jag blir rädd att lilla jag är för mycket för Sverige!

Vad är det som gör att så många inte kan acceptera att någon är lite annorlunda? Vad är det som får er att tro att ni kan vara så elaka mot mig utan att känna mig? Förstår ni inte att det finns en människa bakom denna blogg? En människa av kött och blod med känslor som alla andra? Varför måste jag bevisa vem jag är och varför måste jag visa mitt ansikte som så många kräver? Det finns väl många, de flesta skulle jag vilja säga, visar inte bilder på sina ansikten, så varför måste jag det? Varför måste jag bevisa mina brösts äkthet? Vem ifrågasätter tex Engla ifall hennes långa ben är äkta? Eller vem ifrågasätter ifall Ebba von Sydows glansiga läppar är riktiga?

Och sen det här med fakebloggsnacket, många påpekar att de tror sig veta att detta är en fakeblogg men de avslautar alltid med att påpeka att jag är patetisk, korkad och andra elaka saker, men om detta skulle vara en fakeblogg hur vet ni då att jag är patetisk? Jag måste erkänna att jag skrattar gott åt er idioter som inte vet vad ni pratar om! Det är ni själva som gör ER till patetiska och ointelligenta!

Igår så hade jag ännu fler besökare, 1724 unika och 7145 sidvisningar, visst är det kul men ert gnällande förtar glädjen lite grann! Alla besökare var i snitt inne 4,14 ggr igår, om denna blogg nu var så dålig, varför kommer ni tillbaka då? Det måste väl vara så ett denna blogg är bra och att ni faktiskt, tvärt emot vad ni själva säger, kittlas av det liv jag lever! Eller hur?

Puss puss på alla er med självkritik!


Kommentarer
Postat av: Angelica

Som jag skrivit tidigare: Nicole, I love you!!!
Din blogg är det bästa jag läst på länge!
Jag LÄNGTAR efter nya inlägg!

Det är folk utan självdistans och humor som blir provocerade av din blogg, många skriver "vem bryr sig?" men är det inte precis vad de gör om de lägger tid på att skriva inlägg?!
Skit i alla som gnäller.
Du är bäst!

2006-11-08 @ 10:06:12
Postat av: Binta

Lägg ner bloggandet om alla andra, din blogg är för dig, inte för folk som inte tål dig. Love

Postat av: Nicole

Angelica:
TACK, om du visste hur mycket beröm betyder när det finns så många som bara är elaka! Kram

Binte:
Helt rätt, jag skall skita i dom som klagar och börja bli lite mer egoistisk istället och skriva bloggen som jag vill! Kram

2006-11-08 @ 10:11:21
Postat av: Petraa

Jag fulkomligt älskar din blogg! Det är så annorlunda jämnfört med alla andra. Fler inlägg!!!

2006-11-08 @ 10:14:09
URL: http://impetraa.blogg.se
Postat av: Emily

Couldn't agree more me de andra kommentarerna! Har knappt läst din blogg, men blir trött på alla som tjatar om hur dålig den är. De är din blogg, skriv va du vill och känner för :)

2006-11-08 @ 10:14:48
URL: http://kittyh.blogg.se
Postat av: Frallan

Vad är det som får dig att tro att du är annorlunda?
Bloggen är bra, du får uppmärksamhet och det är bra!
Jag har träffat många som dig, och du är inte sååå annorlunda! Men du är rolig!

2006-11-08 @ 10:16:18
URL: http://fralle.blogg.se
Postat av: fredrik

Fast...om du skriver kontroversiellt så får du nästan räkna med utskällningar.
Om du sticker ut hakan kan du inte bli förvånad om någon slår till. orsak och verkan, bla bla....

Jag gillar dig skarpt och du har otroligt snygga bröst. Bästa opererade jag sett.

fortsätt så
/Fredrik

2006-11-08 @ 10:16:33
Postat av: Barajag

Varför visar du tuttarna?

2006-11-08 @ 10:21:02
Postat av: *M*

Den första delen av hela det här inlägget var ju bara dumt av dig, allvarligt talat. Du säger att du är också av kött och blod, men du...alla människor du säger att du hatar, t.ex. fattiga människor, är också av kött och blod. Du om någon är elak mot andra människor och framförallt har du ingen respekt mot någon, inte ens din mamma. Utan dina föräldrar, så hade du inte haft det du har flicka.

Många kan väll tycka att det är underhållande att du skriver sånt, visst är det. Men det är också jäkligt idiotiskt och hjärtlöst det du skriver och dina s.k. "värderingar". Du säger att du ska bli mer egoistiskt, ahaha. Du är på högsta nivån av egoism.

NU kommer jag få massa påhopp också, men ffs .. förstår bara inte hur folk som du kan finnas. Inser du hur hjärtlös och kall du framställer dig själv?

2006-11-08 @ 10:21:24
Postat av: Binta

Yes gurl! That's how we do it. Bring me some serious bloggning, nu .. What's up idag? Love

2006-11-08 @ 10:22:13
URL: http://binta.blogg.se
Postat av: Anonym

det ända du skriver om är att du ska få pengar, eller att du ska till karen millen och köpa klänning. OK, men gå och köp din klänning.. din mamma kan väl gå och fixa sina naglar. vem bryr sig egentligen? det står att du inte gillar fattiga människor. vad fan har dom gjort dig så du inte ska gilla dom? överklass, ts, du vet inte vad de är vännen. har du inget bättre för dig än att sysselsätta dig med en fakeblogg`?

2006-11-08 @ 10:24:24
Postat av: Nicole

Petraa:
Tack, go girly!

Emily:
Tack, I will!

Fralle:
Nä jag tycker faktiskt inte att jag är så annorlunda, det är därför jag tycker att det är så konstigt att så många klagar! Kram gubbelubben

Fredrik:
Vad skall jag fortsätta med? Att operera brösten? muoahahahahaha

2006-11-08 @ 10:24:39
Postat av: Nicole

*M*:
Man kan inte bli älskad av alla! Hitler var tex inte ens älskad av alla tyskar!

Binta:
Sorry, jag stavade ditt namn fel förut. Jag skall försöka skriva lite mer snart, men nu så måste jag jobba! Kram

2006-11-08 @ 10:27:57
Postat av: Barajagigen

Hehehe

White trash...

2006-11-08 @ 10:28:00
Postat av: fredrik

Det, och bloggen såklart!

2006-11-08 @ 10:28:22
Postat av: Madeleine.

Då frågar jag igen. Är du och din familj adliga? är ni med i adelskalendern?

2006-11-08 @ 10:32:09
Postat av: Sara

Sluta nedvärdera andra människor,det är där ditt problem ligger. Du nedvärderar till och med din egen familj. Vad är det som säger att bara för att en person bor i tex Rinkeby så är han/hon fattig. det har du ingen aning om. Sen att säga att arbetare är ointelligenta är ju bara korkat, hur tror du att din pappa har tjänat sina pengar?
Jo av att arbeta.
Att resonera som du, det är ointelligent!!

2006-11-08 @ 10:38:04
Postat av: Nicole

Madeleine:
Är du med i bimbokalendern?

Sara:
Det blir lätt så när man är ensambarn! Man är för mycket i centrum kanske? Men jag lever bara en gång och det livet skall jag leva efter min pipa och inte efter andras moralpinnar!

2006-11-08 @ 10:46:32
Postat av: karin

Att ni orkar klaga. Folk i det här landet har faktiskt frihet att säga vad de tycker. Gillar ni det inte så Läs det inte då. Får ni få ut innestängda agressioner genom att klaga på hennes blogg eller...??

2006-11-08 @ 10:59:01
URL: http://memosis.blogg.se
Postat av: Binta

Yes, jobba på. Duttit. Det är fan inte jag, stannar hemma och kollar på Nickelodeon todo el dia. Damn, I'm good. Det finns inget som Svampbob Fyrkant. Love/Binta

2006-11-08 @ 11:10:02
URL: http://binta.blogg.se
Postat av: Maria

Stackars lilla söta Nicole.
Jag blir också rädd. Med din taskiga inställning så kommer det inte gå särskilt bra för dej i livet. När du är 30 kommer du sitta där ute i Örgryte utan utbildning (dvs utan chans till ett bra jobb). Mannen i ditt liv har då just dumpat dej för en 19-åring med nypumpade bröst och du kommer kanske inse att ärvda pengar inte per automatik betyder att du fötts med stil eller klass. Stil och klass är något man har inom sig, som person. Du saknar båda.

2006-11-08 @ 11:10:40
Postat av: Qaroline

Du är tillägnad ett inlägg i min blogg : )

2006-11-08 @ 11:13:04
URL: http://Qarolinew.blogg.se
Postat av: Erica

Herregud vad bra din blogg var igår! Hela dan! Tycker dte är trisst att folk ska kritisera andra bara för att man inte är så ödmjuk och sympatisk som dom vill för att höja deras självkänsla! Avundsjuka tar fram det sämsta ur männsikor...
gjorde en liten halvkopia av din lista(fast med mina egna svar om dte är ok?) Gillar människor som du. Även om vi lever vit skilda liv, så gillar jag att du är rättfram och står för det DU är nöjd med i DITT liv. Det gör jag i mitt med. Fast folk uppskattar dte inte alltid. Men dte ska man skita i.
Ignorera alla knäppisar och fortsätt blogga som DU vill!!!/Erica

2006-11-08 @ 11:13:53
Postat av: Mira

Alltså. Låt tjejen hållas. Passar inte läsningen så klicka på krysset i det högra hörnet längst upp till höger!! hur svårt kan det vara??
Nicole, det är DIN blogg och DITT liv. Du bestämmer själv!
Men tänk efter före! ; )

2006-11-08 @ 11:14:39
URL: http://miranilsson.blogg.se
Postat av: Sandra

Haha, så skön blogg! :) Men seriöst, visst vill du väl att alla som läser ska reagera eftersom att du skriver på det sätt du gör? Aja, fortsätt skriv ;)

2006-11-08 @ 11:30:06
Postat av: Sara

haha va äre här?
förstår ni inte att allt är påhittat.
men de kan ju va kul å läsa sånt också...

2006-11-08 @ 11:32:10
URL: http://mangsbos.blogg.se
Postat av: catya

haha.....för att du e beroende framkallande ; )

2006-11-08 @ 11:51:48
URL: http://catya.blogg.se
Postat av: miggs

Tycker din blogg är asball :-) Läste alla inlägg första ggn idag.
Hade jag inte vart 2 barnsmamma hade jag oxå haft bild på boobisarna haha! =)

2006-11-08 @ 12:08:18
URL: http://miggs.blogg.se
Postat av: Elenah...

Önskar dig ett lyckligt liv
Önskar dig mening med livet.
Meningen med livet är inte alltid självklar.
När man handlar på NK..

Och jag menar det.


Om du finns på riktigt vill säga.

Mvh Arbetare och Musiker

PS: Brösten var fina men jag skulle hellre köpa mig en ny gitarr och toapapper med tryck på Bush o annat bra man kan torka arslet med. Sorbet borde skaffa in det.

2006-11-08 @ 12:08:41
URL: http://elenah.blogg.se
Postat av: Ninni

Du är så fruktansvärt cynisk att du knappast kan vara sann. Om folk nu klagar på dig, säger elaka saker och är allmännt dumma, vad hade du väntat dig? En rosa bubbelvärld? Du är ju inte dirket bättre själv, du går på som om du har all rätt att nedvärdera alla människor du anser vara sämre än dig.
Varesig det är ploj eller sanning så är det inte roligt.

2006-11-08 @ 12:10:44
Postat av: Emma

Skit i alla, gå din egen väg!

2006-11-08 @ 12:29:00
URL: http://alltelleringetblogg.blogg.se
Postat av: Anonym

DETTA ÄR EN FAKEBLOGG FATTAR INGEN DET ELLER?? INGEN MÄNNISKA I VÄRLDEN SKULLE SKRIVA SOM HON/HAN GÄR. LÄGG AV ATT KOMMENTERA SÅ TRÖTTNAR HON/HAN!!

2006-11-08 @ 12:52:28
Postat av: Noelia

skit bitch, ingen ifrågasätter ebba von sydrow för vi vem vem hon är. Jag skäms lite för din skull nu.
sorgligt

2006-11-08 @ 12:54:54
URL: http://www.noelia.blogg.se
Postat av: Angelica

Ja, du får ju en hel del uppmärksamhet i och med din visningsbild.

2006-11-08 @ 13:23:47
URL: http://angelica1987.blogg.se
Postat av: charlie

haha.. skön blogg :)

2006-11-08 @ 13:28:50
Postat av: Katarina

Din blogg är helt okej. Har aldrig träffat någon som dig så det är kul att läsa om det. Fortsätt så, däremot tycker jag att du ska sluta skriva om alla som klagar. Skit i dem!!!!!

2006-11-08 @ 15:20:24
URL: http://shoeholic.blogg.se
Postat av: Jenny

höhö, man "förlänger" ju verkligen sina ben. vadå? oberation eller? och glansiga läppar? hallå? läppglans finns faktist. men dina bröst är ju inte äkta. "jag fick nya bröst av mamma i födelsedags present", "jag älskar mina NYA bröst". ja det tyder ju bara på att du operetat dem.

du snackar om att du blir illa behandlar, du kanske inte har tänkt på hur du behandlar andra? bara för att man har en minilön och jobbar i korvkiosk är man tydligen mycket sämre.

hur hade din inställning varit om du själv levde på a-kassa och hade det riktigt jävla dåligt och om du inte ens kunde få jobb på ica? jag tvekar på om du hade tänkte som du gör nu.

2006-11-08 @ 15:54:11
URL: http://jewnypewny.blogg.se/index.html
Postat av: Anonym

Om du tänkte efter kanske du kommer underfund med att andra respekterar dig om du respekterar dem. Men om man som du gör sitter och skriver nedvärderande saker om andra som inte du känner. Det är samma sak som du skriver i din blogg, hur du inte kan förstå hur andra kan klanka ner på dig när de inte känner dig. Du gör ju precis samma sak. Det enda vettiga som kan sägas till dig är: Väx upp och slå upp ordet respekt.

2006-11-08 @ 16:36:47
Postat av: Jenny

Din blogg är humor på hög nivå :)

2006-11-08 @ 17:10:37
URL: http://theladybird.blogg.se
Postat av: Sandra

Med tanke på hur idiotiskt du framställer dig får du räkna med kritik. Vad skulle det vara för fel på arbetarmänniskor? Sliter för att ha råd med hyran, mat etc.

Medan andra bortskämda jävlar får allt dom pekar på. Det är DU som klankar ner på andra, så då får räkna med kritik.

2006-11-08 @ 17:31:32
URL: http://ssssandra.blogg.se/
Postat av: Emelie

men din dumma jävel. du har i ett senare inlägg sagt att de som bara betyder något är rika och snygga människor. och nu skriver du att man ska acceptera dig för att vara annorlunda? de personerna som är annorlunda gör det med lite mer klass än vad du gör. De klankar inte ner på andra för att verka bättre. jag dömmer inte folk vanligtvis, men dig är det inte svårt att undvika göra. och du säger korkade tjejer? du är nog den mest korkade tjejen jag någonsin hört av.

2006-11-09 @ 09:37:18
Postat av: Anonym

grejen är att folk blir sura för att du klankar ner på folk som inte har så mycket pengar. du måste inse att många har otur i livet, och det är absolut inte deras fel. det kommer gå åt helvete för denna värld om vi inte kan ha solidaritet för varandra. behåll ditt självförtroende, men låt det inte vara på andras bekostnad.

2006-11-10 @ 16:51:08
Postat av: Elica

Din blogg är grymt underhållande - och Sverige har väl alltid svårt med lite annorlunda och unika människor. Tråkigt men sant.

2006-11-10 @ 19:27:27
URL: http://elica.blogg.se
Postat av: Anonym

Mår illa av att läsa de här och måste säga att du verkar inte ha några känslor

2006-11-12 @ 01:42:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback