Herregud

Jag hinner inte med att jobba när jag skall hålla koll på alla kommentarer. Det är min första bloggdag och jag har haft 262 unika besökare och drygt 1200 sidvisningar (va' fan det nu e?), är det mycket? Jag tycker det verkar mycket för att vara första dagen liksom? Eller?  Ni som e så duktiga och tror er veta så mycket...

Tänk om pappa får veta att jag börjat blogga så här mycket på arbetstid isatället för att boka kunder till honom, oj oj oj då blir det nog varken ny klänning eller resa till Pris...

Kommentarer
Postat av: catya

haha.........där ser du, man sitter lätt & bloggar på arbetstid ; )

Postat av: gothiqua

Klart du får en massa kommentarer, det går liksom inte att undvika när man skriver som du gör. Dessutom är det alltid och kommer alltid vara provocerande med mycket pengar. Folk tål liksom inte att andra har mer pengar, lagomlandet Sverige U know... Sen om det är äkta eller ej gör inte så mkt, det är förbannat roligt att läsa iaf.

2006-11-06 @ 23:29:36
URL: http://gothiqua.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback