Gnäll gnäll gnäll

Det är mycket gnällande ibland er... Jag gjorde en liten lista att fylla i, inga svåra frågor för den som är nöjd med sig sig själv, däremot tror jag att det är svåra frågor för den som upptäcker att de är missnöjda med sig själva, vilket borde vara ganska många av de som neggoklagat här i en vecka  nu...

Många har ju varit stöddiga och tyckt att frågorna på min lista inte var tillräckligt utmanande, så för dig
Caroline och er andra som vill ha mer utmaning så gör jag en lista till:


En lista av Nicole med betoning på det undre livet!

1. När förlorade jag min oskuld?
2. När onanerade jag första gången?
3. Hur ofta onanerar jag?
4. Har jag "stoppat upp" något annat än en dildo vid onani?
5. När sög jag av någon första gången?
6. Sväljer jag satsen när killen kommit i munnen på mig?
7. När förlorade jag oskulden i röva?
8. När fick jag första orgasmen vid samlag?
9. Hur ofta får jag orgasm vid samlag?
10. Petar jag kråkor och stoppar i munnen?
11. Gillar jag att kolla på porrfilm?
12 Har jag varit otrogen?
13. Har jag gjort någonting som jag inte kan berätta för någon?
14. Kysser jag killen efter att han har slickat mig i muffen?
15. Kysser jag killen efter jag har sugit av honom?
16. Har jag haft någon sexuellt överförbar könssjukdom?


Ja, här har ni lite ialf som Leif G.W Persson säger...

Kommentarer
Postat av: NoScarlett

Hahaha I´m on it.

Postat av: Nicole

OK bra... Give it to me baby!

2006-11-14 @ 16:15:18
Postat av: NoScarlett

Done!

2006-11-14 @ 16:34:19
URL: http://noscarlett.blogg.se
Postat av: ELIN

Varför vill man chocka sina besökare med att flasha brötsten? :)

2006-11-14 @ 17:09:34
URL: http://eliinpeliin.blogg.se
Postat av: Nicole

Men lilla Elinsnuttan... ingen i vårt syndiga land kan väl bli chockad av av ett par små stackars naka bröst längre? Eller bor du i Knutby och får fittan slickad av kristibrud?

2006-11-14 @ 17:18:30
Postat av: Caroline

som sagt, om jag varit anonym som dig hade jag inte tvekat en sekund...men nu blir det nog lite väl snuskigt att svara;)

2006-11-14 @ 18:00:38
URL: http://carolinefranzen.blogg.se
Postat av: Snuttan

Självklart!

2006-11-14 @ 18:07:54
URL: http://snuttan.blogg.se
Postat av: Jessie

Hade jag så schysta bröst skulle jag oxå "flasha". Lätt!

2006-11-14 @ 18:22:52
URL: http://starjey.blogg.se
Postat av: Wannabe

En lista av Nicole med betoning på det undre livet!

1. När förlorade jag min oskuld? 14 år till en skitful kille på fyllan.
2. När onanerade jag första gången? kommer inte ihåg men typ 11 eller 12
3. Hur ofta onanerar jag? typ varje dag
4. Har jag "stoppat upp" något annat än en dildo vid onani? Jo det mesta med rätt form och en del saker som har fel form också.
5. När sög jag av någon första gången? En kille som hette Johan på konfaläger. Gud så kär jag var i honom.
6. Sväljer jag satsen när killen kommit i munnen på mig? Om han kommer i munnen på mig så sväljer jag men jag brukar ta ut den innan dess
7. När förlorade jag oskulden i röva? Jag har inte haft analsex
8. När fick jag första orgasmen vid samlag? Har inte fått det ännu
9. Hur ofta får jag orgasm vid samlag? Har aldrig hänt
10. Petar jag kråkor och stoppar i munnen? Nej gud så äckligt
11. Gillar jag att kolla på porrfilm? Ibland kan jag bli jättekåt av det men oftast är det ganska äckligt
12 Har jag varit otrogen? Nej jag har väl inte haft någon riktigt fast pojkvän,
13. Har jag gjort någonting som jag inte kan berätta för någon? Ja
14. Kysser jag killen efter att han har slickat mig i muffen? Ja jag slickar mina egna fingrar när jag onanerar också
15. Kysser jag killen efter jag har sugit av honom? Nej, jag har inte träffat någon kille som verkat särskilt intresserad av det.
16. Har jag haft någon sexuellt överförbar könssjukdom? Nej men en kille jag hade sex med hade klamydia och jag blev skitskraj att jag hade fått det också. Ville liksom inte ringa till de 4 jag hade haft efteråt och beraätta det.

2006-11-14 @ 18:30:45
Postat av: Anna

Jag vill sig dig svara på den här listan... Efter att du ha slopat din anonymitet. Min mamma, syskon, arbetskamrater, chefer uppskattar inte att läsa din lista angående mig. Och jag är säker på att det är vice versa : )

2006-11-14 @ 18:46:20
URL: http://tickys.blogg.se
Postat av: Anonym

1. När förlorade jag min oskuld?Jag är oskuld
2. När onanerade jag första gången?12 år
3. Hur ofta onanerar jag? 3 gånger i veckan
4. Har jag "stoppat upp" något annat än en dildo vid onani?Nej
5. När sög jag av någon första gången?13 år
6. Sväljer jag satsen när killen kommit i munnen på mig?Fy nej vad äkligt
7. När förlorade jag oskulden i röva?Vågar inte
8. När fick jag första orgasmen vid samlag?Oskuld
9. Hur ofta får jag orgasm vid samlag?Oskuld
10. Petar jag kråkor och stoppar i munnen?Vaa??
11. Gillar jag att kolla på porrfilm?Ja
12 Har jag varit otrogen?Nej
13. Har jag gjort någonting som jag inte kan berätta för någon?Mycket som jag inte berättar för mamma
14. Kysser jag killen efter att han har slickat mig i muffen?Nope
15. Kysser jag killen efter jag har sugit av honom?Jepp
16. Har jag haft någon sexuellt överförbar könssjukdom?Nope

2006-11-14 @ 18:51:27
Postat av: NoScarlett

Meeh hallå! Du kan ju för fan inte bara lägga till frågot sådär i efterhand!!! :)

2006-11-14 @ 19:01:09
URL: http://noscarlett.blogg.se
Postat av: Anonym

OM NI VERKLIGEN VILL VETA VEM DENNA TJEJEN ÄR SÅ HETER HON NICOLE PÅ WWW.PICCABOO.COM DET ÄR BARA ATT SÖKA SÅ HITTAR NI HENNE, FUL ÄR HON OCH INTE ALLS SÅ SNYGG SOM HOM LÅTER ATT VA. hahaha...offer

2006-11-14 @ 19:26:31
Postat av: Hotness

Och Nicole är mer en Niklas ok....

2006-11-14 @ 19:36:19
URL: http://hotness.wordpress.com/
Postat av: alexia

skulle vilja se dina svar på frågorna

2006-11-14 @ 19:51:27
Postat av: Alexzandra

Så nu jag svarat på dina 2 vågade listor. Riktigt kul ju =) hhaaa!

2006-11-14 @ 20:11:29
URL: http://Alexzandra.blogg.se
Postat av: Anonym

Haha ja jag såg henne. Hon ser varken ut eller beter sig som en s.k överklassbrud. Pinsamt att skryta om att man lever på sina föräldrars hårt arbetade pengar (om dom nu är hårt arbetade) Detta är bara en brud med extremt tråkigt liv som aldrig skulle våga käfta upp sig eller bete sig såhär mot någon live. Det är bara fegisar som med låtsasliv som sitter bakom en dataskärm och låtsas vara något dom inte är. Garanterat mobbad i skolan! Sen att svara henne på alla hennes idiotiska inlägg ger henne bara ännu mera energi att fortsätta. Så okej har du nu så tråkigt och patetiskt liv som du nu får det till att framstå som så kan jag väl unna dig detta inlägg. Hoppas att du någon gång i framtiden växer upp men nu ska vi väl inte hoppas på för mycket...

2006-11-14 @ 20:41:49
Postat av: Nicole

NoScarlet:
I can do what the f**k I want!

2006-11-14 @ 21:08:00
URL: http://ofverklassnicole.blogg.se
Postat av: Dijana

OCh hur fan vet ni att det är hon 100 procent.. De finns flera tusen Nicole och denna nicole är nog inte dum nog att använda sitt riktiga Namnn ?? hmm

2006-11-14 @ 21:25:30
Postat av: jossan

. När förlorade jag min oskuld? 16 år, påskafton. Härlich!! haha
2. När onanerade jag första gången? ojjj.. kommer man ihåg det?
3. Hur ofta onanerar jag? hmmm, olika från dag till dag.
4. Har jag "stoppat upp" något annat än en dildo vid onani? ja
5. När sög jag av någon första gången? 16
6. Sväljer jag satsen när killen kommit i munnen på mig? ehh ja. finns det något bättre?
7. När förlorade jag oskulden i röva? hmmm, måste vart runt 18-19. det är lovely med en kille som vet vad han sysslar med.
8. När fick jag första orgasmen vid samlag? andra gången
9. Hur ofta får jag orgasm vid samlag? väldigt väldigt ofta
10. Petar jag kråkor och stoppar i munnen? ohhh ja! det gör väl alla?
11. Gillar jag att kolla på porrfilm? ja
12 Har jag varit otrogen? ja
13. Har jag gjort någonting som jag inte kan berätta för någon? ja
14. Kysser jag killen efter att han har slickat mig i muffen? ja
15. Kysser jag killen efter jag har sugit av honom? ja
16. Har jag haft någon sexuellt överförbar könssjukdom? nej

2006-11-14 @ 21:35:48
URL: http://jossanjossan.blogg.se
Postat av: Anonym

länka bilden då!!! :P

2006-11-14 @ 21:48:29
Postat av: Anonym

1. När förlorade jag min oskuld? 13 år
2. När onanerade jag första gången? 11, 12 kanske?
3. Hur ofta onanerar jag? oj, det beror på
4. Har jag "stoppat upp" något annat än en dildo vid onani? inte vad jag kan komma på
5. När sög jag av någon första gången? 13 år
6. Sväljer jag satsen när killen kommit i munnen på mig? nej, nej, nej
7. När förlorade jag oskulden i röva? 14 år
8. När fick jag första orgasmen vid samlag? har aldrig hänt
9. Hur ofta får jag orgasm vid samlag? aldrig
10. Petar jag kråkor och stoppar i munnen? ew, haha
11. Gillar jag att kolla på porrfilm? nope
12 Har jag varit otrogen? ja
13. Har jag gjort någonting som jag inte kan berätta för någon? nej, jag har en jag kan berätt allt för
14. Kysser jag killen efter att han har slickat mig i muffen? ja
15. Kysser jag killen efter jag har sugit av honom?ja
16. Har jag haft någon sexuellt överförbar könssjukdom? nej

2006-11-14 @ 22:32:01
Postat av: Felicia

snor den=)

2006-11-14 @ 23:16:15
URL: http://princessleiahsplace.blogg.se
Postat av: Linn

1. När förlorade jag min oskuld? När jag var 12
2. När onanerade jag första gången? Runt 11
3. Hur ofta onanerar jag? Nån gång varannan vecka
4. Har jag "stoppat upp" något annat än en dildo vid onani? Ja, man tager vad man haver.
5. När sög jag av någon första gången? Runt 13
6. Sväljer jag satsen när killen kommit i munnen på mig? Nej, ingen har kommit eller får komma i min mun.
7. När förlorade jag oskulden i röva? 14
8. När fick jag första orgasmen vid samlag? 14
9. Hur ofta får jag orgasm vid samlag? Alltid
10. Petar jag kråkor och stoppar i munnen? Nej?
11. Gillar jag att kolla på porrfilm? Ibland
12 Har jag varit otrogen? Javisst
13. Har jag gjort någonting som jag inte kan berätta för någon? Japp!
14. Kysser jag killen efter att han har slickat mig i muffen? Nej
15. Kysser jag killen efter jag har sugit av honom? Ja
16. Har jag haft någon sexuellt överförbar könssjukdom? Inte vad jag vet

Puss!

2006-11-15 @ 01:24:24
Postat av: Anonym

Postat av: Nicole
Jag skall berätta något helt annat för er imorgon som förklarar varför jag inte svarat på min egna lista...

2006-nov-14 @ 13:17:19

kom igen, slå oss med häpnad!om det är möjligt...
puss puss

2006-11-15 @ 08:43:50
Postat av: izza

men herregud, det är väl ett fritt land..
stör man sig så är det bara att klicka vidare. Tycker Nicole att det är kul att driva med alla som tar detta på dödligt allvar så fine!

orka vara såpass barnslig att man sprider att hon inte skulle vara snygg? PLEASE

2006-11-15 @ 11:11:28
URL: http://izabella.blogg.se
Postat av: ????

Petar jag kråkor och stoppar i munnen?

vad menaru?! att man äter snor-kråkpr
eeeeeuuuuuwwwww

2006-11-15 @ 14:09:29
Postat av: Grevinnan Angela

Kan det vara så att du heter Molly ??

2006-11-15 @ 20:16:21
Postat av: Valentino Colby

Jävla nice lista, tog mig tid att svara så bra jag kunde. Mycke nöje.

2006-11-15 @ 20:33:25
URL: http://mriohan.blogg.se
Postat av: Honeydew

1. När förlorade jag min oskuld? 13 år gammal.
2. När onanerade jag första gången? 10 kanske.
3. Hur ofta onanerar jag? Rätt ofta.
4. Har jag "stoppat upp" något annat än en dildo vid onani? Japp.
5. När sög jag av någon första gången? 13 år gammal.
6. Sväljer jag satsen när killen kommit i munnen på mig? Det händer.
7. När förlorade jag oskulden i röva? 15.
8. När fick jag första orgasmen vid samlag? 14.
9. Hur ofta får jag orgasm vid samlag? Nästan jämt.
10. Petar jag kråkor och stoppar i munnen? Eeuuuww, skulle inte tro det.
11. Gillar jag att kolla på porrfilm? OHJA!
12 Har jag varit otrogen? Ja, ett par ggr.
13. Har jag gjort någonting som jag inte kan berätta för någon? MAHAHA! JA.
14. Kysser jag killen efter att han har slickat mig i muffen? JA FÖR FAN!
15. Kysser jag killen efter jag har sugit av honom? JA FÖR FAN!
16. Har jag haft någon sexuellt överförbar könssjukdom? Nejnejnej


NASTYYYYYYYYY ME, I hope you'll like it Nicole. Eller vad du nu heter :) PUSSPUSS

2006-11-16 @ 00:58:52
URL: http://kirch.blogg.se
Postat av: Nicole

Honydew:
Oj, du verkar leva ett syndigt lifv... du är inte bara lik Linda Rosing till utseendet verkar det som! Hahahahaha

2006-11-16 @ 09:34:16
URL: http://ofverklassnicole.blogg.se
Postat av: Anonym

1. När förlorade jag min oskuld? 17 år
2. När onanerade jag första gången? 11 år
3. Hur ofta onanerar jag? nån gång i veckan
4. Har jag "stoppat upp" något annat än en dildo vid onani? har väl hänt
5. När sög jag av någon första gången? 19 år
6. Sväljer jag satsen när killen kommit i munnen på mig? Blääää..
7. När förlorade jag oskulden i röva? 19 år
8. När fick jag första orgasmen vid samlag? Har aldrig hänt
9. Hur ofta får jag orgasm vid samlag? Aldrig
10. Petar jag kråkor och stoppar i munnen? Va fan.. vilken fråga! Ne usch!
11. Gillar jag att kolla på porrfilm? Absolut!!
12 Har jag varit otrogen? Har aldrig haft nån fast relation
13. Har jag gjort någonting som jag inte kan berätta för någon? jo
14. Kysser jag killen efter att han har slickat mig i muffen? Varför inte?
15. Kysser jag killen efter jag har sugit av honom? Japp
16. Har jag haft någon sexuellt överförbar könssjukdom? Ja, nån idiot smitta mig me kondylom å fan så svårt de ska va å bli av me skiten!!

2006-11-16 @ 11:04:49
Postat av: Katjish

Nice boobs Nicole!
jag snor din lista :)

2006-11-16 @ 16:39:32
Postat av: Honeydew

Och du är inte bara fejk du har synfel också :)

2006-11-16 @ 23:14:36
URL: http://Honeydews.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback