Fest på G

Fan vad mamma är jobbig, hon skulle sätta över 4500 kr så att jag kunde köpa klänngen tills invigningen på onsdag. Vart är pengarna?? Inte på mitt konto vad jag kan se. Mina pengar ska gå till annat vettigare, som till min och Stinas Paris-resa. Sara och Stina kommer över på middag innan  på onsdag så att vi kan göra oss snyggare tillsammans. Problemet är bara att mamma och pappa inte får glömma att dom ska sponsra med bubbel. Jag kan stå för jordgubbarna, låter som en bra deal va?? Hihihihi. Jag vet att vi kommer att vara snyggast och vackrast av alla på Avenyn på onsdag. Det är vi i och för sig varje dag. Men som sagt. Mamma glöm inte pengarna. Ska ringa och påminna henne nu och jag kommer inte vara glad.

Kommentarer
Postat av: nä

Superkul och underhållande blogg! Men Nicole, rätt arbetarklassigt förnamn. Upper Lower? Nouveau Riche? Inte helt noblesse, mademoiselle. Ett namn som Lisen eller Charlotte hade gett mer auteticitet.

2006-11-06 @ 12:46:43
Postat av: Nicole

Nicole e lite töntigt men min mamma är ifrån USA!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback