En debut i min smak

Asså det är helt sjuuukt!

Min första dag som bloggare så hade jag hela och smått otroliga 936 unika besök, 4207 sidvisningar och 124 kommentarer! Kan debuten bli mer succeartad än så? Jag bara undrar liksom? Kan någon som inte e kändis (ännu ialf! hihihi) haft så många besök första dagen som bloggare? Skulle inte tro det va'?

Jag, Stiiiina och Cathriiine (ja de har inte så många i:n i sina namn utan det är bara vi som har så rolig humor som brukar skoja till det ;)!) tog en barrunda igår och svepte några Cosmo's och Margerithas och vi pratade om bloggen hela kvällen och de tror allvarligt att jag kommer att bli känd nu! Fan va' kul det verkar!

Nåt som inte är lika kul är att det är så många avundsjuka, säkert arbetslösa, som är här och gnäller och klagar. Har de inget annat liv än att sitta och klaga på de som har ett liv? Jag kan förstå att de vill ha mitt liv men inte fan kommer de att få det genom att sitta vid datorn hela dagarna som sura bitches och bara klaga och kränka andra människor! Jag hade gärna haft mindre besökare på bloggen än att ha de missanpassade kärringarna som bara klagar hängandes här!

Kommentarer
Postat av: Andrea

Kan vi inte få se en bild på hela dig? Jag menar, u verkar ju tycka grymt mycket om dig själv så du lär väl antagligen han ett tusental bilder på lager... Varför inte visa oss någon...? :) Eller är du rädd för att bli igenkänd på stan och kanske rånad på dina enorma förmögenheter? :O

Postat av: Nicole

Andrea:
Jo det kommer säkert komma bilder på mig, jag skäms inte för nått, tvärt om! Fast jag är rädd att jag blir trakacerad för det är ju så många som är så bitchiga mot mig. Tjejer kan ju vara så himla tasikga asså!

2006-11-07 @ 08:27:04
URL: http://ofverklassnicole.blogg.se
Postat av: catya

eftersom du vill provocera, så skulle du ju tvärtom ge
de en knäpp på näsan om du lade upp en bild på dig.
Du visar ju då att du står för dina statements till 100%

2006-11-07 @ 09:04:27
URL: http://catya.blogg.se
Postat av: Nicole

Catya:
Det kommer nog att komma bilder men eftersom så många verkar vilja läsa min blogg så måste det ju vara snygga bilder, inte bara någon som jag tagit men mob.camen liksom! Fast det handlar ju inte bara om yta utan bloggen har ju faktiskt ett innehåll också!

2006-11-07 @ 09:43:47
Postat av: catya

ja, haha...........det kan man milt säga att bloggen har ; )

2006-11-07 @ 09:48:06
URL: http://catya.blogg.se
Postat av: Caroline

Well, det väl bara att pallra dig iväg till Bingo eller nån annan duktig fotograf som kan plåta lite snygga bilder på dig? Det behöver man inte vara öfverklass- nicole för att göra...Jag är bara förvånad över att du inte redan gjort det:)
Jaja...väldigt underhållande och kaxig blogg ivf;)
Väntar med spänning på att du ska visa upp ditt söta face!

2006-11-07 @ 12:51:41
URL: http://carolinefranzen.blogg.se
Postat av: Milla

Asså du tjejen, lugna ner dig lite vaa!!!
Man kollar på din blogg för att den e så sjuk...
en sak, jag bor i Hufvudstaden!

2006-11-07 @ 15:25:06
Postat av: Emelie

hahahaha. det går ju inget annat än att skratta åt dig. du sa nu att man inte skulle kränka ner folk. Det är precis vad du gör varje jävla gång du skriver blogg. alltså, det är så skrattretande, att du som är så perfekt missar sånna jävla fel. fan väx upp!

2006-11-09 @ 09:49:42
Postat av: Trondzara

Wonderful and informative web site. I will recomend this site... Excelent work

2009-08-18 @ 07:21:23
URL: http://trondzara.3steps.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback