Alltså

Jag glömde komma till det men hur skall man hinna med och svara på alla kommentarer? Jag får helt enkelt bara svara så här och förklara vissa saker.

Jag har ett jobb! Jag tjänar inte så mycket ännu eftersom jag bara sitter och bokar kunder just nu. Jag får inte ha högre lön än de andra som jag jobbar med säger pappa. Men jag kommer att avancera inom företaget och när pappa skall gå i pension när han fyllt 55 så skall jag ta över företaget. Tills dess så får de fanimej betala lite x-tra som kompensation för min låga lön på typ 20.000+.

Mina bröst är det många som klagar på, dvs de är nog sjuuukt avundsjuka! Det är rätt att jag kallar dem för nya, men det gillade inte någon. Jag fick asså en typ värdecheck av mamma när jag fyllde 18. Men sen så måste man ju göra undersökningar och så och vänta på operationstid och så. Sedan opererade jag brösten på våren och dagarna efteråt gjorde det så himla ont, skulle i det läget inte rekommendera det till någon! Men när smärtan försvann så var det hela värt det. Men sen tog det ju lång tid innan de hade läkt och svullnaden gått ner och alla blåmärken hade försvunnit och innan de blev så sjukt snygga som de är nu! Så det är bara det senaste året typ som jag kunnat njuta av dom till max asså! Och eftersom jag är snart 20 och de första 18 åren levde jag med mina gamla bröst så är det la' klart att jag räknar mina nuvarande bröst som nya!

Asså jag är inte 20 så jag har ju inte varit på systemet ännu så jag vet faktiskt inte vad de olika grejerna kostar där. Istället så får jag ju all dricka av andra och jag hade bara för mig att Gula Änkan var dyrast men är den inte det då slipper jag ju dricka den eftersom den inte är så god!

Jag hoppas att alla börjar förstå att det är tufft att vara rik och så nu när ni sett hur jelous och nasty alla småbrudar e mot mig bara för att jag är den jag e! Vilken vanlig människa hade klarat att ta så mycket skit på en dag som jag fick göra igår? Nä just det, ingen! Bara så ni vet , lowlifes!

På lunchen blir det klänningköp och då skall det bannimej bli urringat så ni skall få mina bröst uppstuckna i ansiktet så era fula killar inte kommer att göra någet annat än att titta på mina bröst imorgon kväll på invignningen av pappas nya lokaler! Deså!

Puss puss

Kommentarer
Postat av: lameilleuse

Hihi, jag tror att du är från Rinkeby, men det gör inget. Jag har jättekul när jag läser din blogg! Hoppas att du fortsätter blogga ett bra tag till!

Postat av: sandra

Hehe, kul att läsa din blogg.. Förstår att det är många som läser :)

2006-11-07 @ 08:52:48
URL: http://sandraolander.blogg.se
Postat av: Alexzandra

Du tror inte alla människor vill va rika? Det är liksom inte nått man bara blir. O den som säger att den inte vill bli det ljuger troligen. Dock undrar jag varför du provocerar så mkt? Du skriver att ingen har fått tagit så mkt skit som du fick ta igår? Är det ditt mål att få arga inlägg? man kan tro det med tanke på att du skriver "ska trycka upp mina bröst i era fula killars..." klart den mognaste kommentaren jag hört på länge. lr inte.

2006-11-07 @ 09:15:05
URL: http://alexzandra.blogg.se
Postat av: Nicole

lameilleuse:
Du får la tro vad du vill jäntan så länge du trivs me det!

Sandra:
Det gör inte jag ;) hi hi hi

Alexzandra:
Om du hade läst hela min blogg så hade kunnat läsa att det faktiskt krävs hårt arbete för att bli rik, så visst, man blir inte bara rik! Jag vill inte få arga kommentarer, jag vill bara försöka visa att det faktiskt inte är så lätt att vara rik som alla tror!

2006-11-07 @ 09:40:58
URL: http://ofverklassnicole.blogg.se
Postat av: frida

underhållning på hög nivå- like your style! skönt att nåon lyser upp höstmörkret o tråket!

2006-11-07 @ 10:05:40
URL: http://fredagmedfrida.blogg.se
Postat av: Nicole

Frida:
Höstmörker? I Örgryte har vi solsken och bara några få moln. Det blåser lite men vindarna är varma, dvs det är högervindar som blåser! mouhahahah

2006-11-07 @ 10:10:16
Postat av: Linda

haha jag tror att det inte bara är dina bröst som är fejk. Misstänker att både du och din blogg är det med :)

2006-11-07 @ 10:36:53
URL: http://lindasofia.blogg.se
Postat av: frida

man får ju hoppas att högervindarna kommer blåsa rejält nu och att reinfeldt visar vad han går för!

2006-11-07 @ 10:38:43
URL: http://fredagmedfrida.blogg.se
Postat av: Minna

Intressant med att du ser ner på arbetare när du själv arbetar?

2006-11-07 @ 14:59:09
URL: http://minnzan.blogg.se
Postat av: Malin

Du e ju bara för skön tjejen!

2006-11-07 @ 15:27:11
URL: http://malincecilia.blogg.se
Postat av: Sofia

vad har du för snikna lowlife-vänner som bjuder på Gula Änkan??? Moahahahahahahahahah!!!!

2006-11-07 @ 16:30:42
Postat av: Sophia

haha, underhållning i högsta klass ! ;D Men jag har en fråga bara, vad heter företaget som din pappa äger ?

2006-11-07 @ 16:45:23
URL: http://fiarocks.blogg.se
Postat av: ChrilleJ

Stackars tjej som inte är nöjd med sig själv utan måste skaffa fejk-bröst.
Ska din pappa bli förtidspensionär eller?? Man går normalt sett inte i pension när man är 55...
Gula Änkan? Hahaha, skitdricka..

2006-11-07 @ 19:08:47
URL: http://chrillejuntunen.blogg.se/
Postat av: Stina

jag har pengar! Men inte FAN skyltar jag med det! Kan inte bli annat än förbannad... Men men, du är den du är och inte tänker jag dömma dig, då jag inte känner dig...

2006-11-07 @ 19:19:11
URL: http://stinalee.blogg.se
Postat av: Tove

Hah, det här var nog det mest patetiska jag läst på länge. Skitkul

2006-11-07 @ 19:40:19
Postat av: Kay

Jag kan inte förstå hur du kan vara så nöjd med dina "NYA" bröst, på bilden så ser dom inte speciellt vackra ut, den ena patten ser ju större ut än den andra...hmmm....inte vackert!
Bättre bild tack!

2006-11-07 @ 19:52:09
Postat av: Anna

Du hade dina "gamla" bröst i 18 år? Föddes med bröst alltså?

2006-11-08 @ 21:37:08
Postat av: amir

DU är inte på allvar hoppas jag ?
om du är på allvar så är du helt jävla korkad
du som har rika föräldrar du kan ju be din mor och far skicka dig på en iq utbildning för fiskmåsar för du har inte ens lika mycket iq som en fiskmås och snälla lilla gumman tänk inte så mycket för när du gör det så luktar det bränd gummi i hela örgryte.Hjärtat det är inte en sjuk hund du har det är hunden som har en sjuk syster det skulle få mig att spy oxå.mvh en vanlig jävla knegare

2006-11-09 @ 21:10:22
Postat av: Stephanie

du skojar va? du MÅSTE skoja.. vissa kommentarer du slänger ur dig är bara för mycket! ojoj, get real?

2006-11-09 @ 22:49:54
URL: http://cofessionsbystephan
Postat av: Malin

ANNA: "Föddes med bröst?" Haha sjuk i huvve eller? Killar och tjejer föds med bröst. Stora som små. Va fan trodde du? Att brösten bara finns hos tjejer? Och kom vid tonåren? Haha..Man märker vilka som har gått i skolan eller som är allmänt utbildade.



Hahahaha ett gott skratt förlänger livet som sagt.

2008-10-01 @ 18:39:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback