Alltså stavfel

De små avundsjuka stackarna som inte har så mycket att komma med är alltid snabba att hacka på någon som står högre så fort de råkar stava ett ord fel. De fattar inte att det finns en nivå som när man passerat den så gör det inget om man stavar lite fel, tvärt om, vi kan faktiskt ta oss den friheten för att vi rika bidrar med så mycket mer än de flesta andra avundsjuka svenskar. En annan sak som vika rika kan unna oss är att äta med händerna på restaurang. Så ser du någon som äter med händerna ibland på restaurang så vet att den personen verkligen är snuskigt rik och medlem i den högre sosciteén! Deså!

Puss puss
/Nicole (som gör och stavar precis som jag vill)

Kommentarer
Postat av: Risken finns

Har läst dina rader och skrattat gott men jag har en undran. Om Du är så rik varför måste mamma betala din tröja och ditt bubbel?

2006-11-06 @ 12:48:38
Postat av: Nicole

Klart att jag har råd men man blir ju inte ännu rikare om man är givmild och generös! Eller hur, man måste se om sitt eget hus! Kan någon annan betala så är det bättre helt klart!

Puss

Postat av: sofia

hjälp.

2006-11-06 @ 19:12:48
Postat av: Haha

jag tycker att det är vädigt konstigt att du inte ens kan stava till Chanel. det är pinsamt gumman!

2006-11-06 @ 19:44:19
Postat av: Anonym

du jag tänkte på en sak raring, vrf har du en bild på dina boobisar, okej dom är ju snygga såklart hhihih men är det för att du är så ful eller? en liten kompensation kanske? nej? okej, men jag såg nån blond tjej med stora bröst ute för ett tag sen, och hon såg riktigt taskig ut asså kanske var det du? sorry bratten, man kan inte ha allt,, jo förutom jag då, jag är precis som dig fast, jag har snygga ÄKTA stora bröst och jag har lite i skallen också hhihihihihih vi ses på dansgolvet bland sociteten

2006-11-06 @ 22:05:40
Postat av: Anonym

Åhh, du är en sådan där ytlig typ som bara lever för materiella saker, eller? I vilket fall så finns så mycket mer än bara värdsliga ting, ville bara upplysa dig om det, kära du!

2006-11-07 @ 20:49:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback